Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-04, 14:27
  #1
Medlem
Någon som har set den nya Huawei Watch?

Personligen gillar jag Moto 365 2 gen best,

Låt mig veta vad ni tycker.
Citera
2016-01-05, 10:55
  #2
Moderator
MondoBizarros avatar
Övriga dator- och IT-diskussioner --> Klockor och accessoarer
/Moderator
Citera
2016-01-30, 21:53
  #3
Medlem
Håller med dig om känns som Moto 365 2nd Gen har bästa design just nu och att är en av bästa smart klockorna. Även om Huawei Watch har en bättre display dock så är den krångligare ladda. Hört Huawei Watch inte alltid tar laddning så kan hända att vaknar med oladda telefon.

Vart är det bästa att köra en Motorola Moto 360 2nd Gen 46.5mm Silver Metal? Vet att går köpa i USA för ca $400. Inte hittat någon som säljer Silver metal i Sverige utan bara leather
Citera
2016-02-07, 17:24
  #4
Medlem
[quote=Awdrew|56194343]Håller med dig om känns som Moto 365 2nd Gen har bästa design just nu och att är en av bästa smart klockorna. Även om Huawei Watch har en bättre display dock så är den krångligare ladda. Hört Huawei Watch inte alltid tar laddning så kan hända att vaknar med oladda telefon.

Vart är det bästa att köra en Motorola Moto 360 2nd Gen 46.5mm Silver Metal? Vet att går köpa i USA för ca $400. Inte hittat någon som säljer Silver metal i Sverige utan bara leather[/QUOT

Ebay
Citera
2018-11-29, 19:19
  #5
Medlem
Psykotons avatar
Hej!

Är det någon mer än jag som upptäckt de grymma Smart-klockorna från Kinesiska giganten Xiaomi? Tre modeller har GPS, alltså på riktigt utan mobil; Bip, Pace och nya Pace 2/Stratos. Stratos skiljer sig inte nämnvärt mjukvaru och hårdvarumässigt från Pace, men utsidan är lite sexigare. De senare kör en Androidmjukvara och det finns många program att hämta gratis på användarforum.

Jag har precis köpt en Pace, för träningen, fint att slippa mobilen men ändå ha GPS och musik till lurarna från klockan. Vore kul att snacka med fler som upptäckt denna!

Ha det fint!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback