Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-13, 17:36
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Rousey verkar inte kunna/vilja/hinna vara redo till UFC 200.
http://mmajunkie.com/2016/01/dana-wh...olm-at-ufc-200

eran för rousey är över om hon prioriterar filmer före mma, eller så är det en duckning för att få mer tid att träna upp sig vilket jag faktist hoppas på. hennes luckor i sitt stående behöver mer än 6 månader för det är ju så, lär man sig en teknik fel gör man misstagen läääänge innan man kan träna bort det 6 månader är för kort tid och något säger mig att hennes haka behöver 6 månader till .
Citera
2016-03-08, 15:40
  #14
Avstängd
DoddGerhardts avatar
Jag tror att Rousey kommer vara tillbaka till 200 nu när Tate har bältet. Hon slår Tate 10 gånger av 10.
Citera
2016-03-08, 17:50
  #15
Medlem
Diaz vs Lawler känns givet?
Citera
2016-03-08, 19:29
  #16
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inteeviktigt
Diaz vs Lawler känns givet?
Varför? Och vilken Diaz?
Citera
2016-03-08, 20:11
  #17
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Varför? Och vilken Diaz?

http://mmajunkie.com/2016/03/nate-di...-to-dana-white

Citat:
A rematch between UFC welterweight champion Robbie Lawler and Nick Diaz has long been discussed. However, after UFC 196, it could be Nick’s younger brother, Nate Diaz, who’s the one to face off with “Ruthless.”

För att den fighten skulle sälja? Nate.
Citera
2016-03-08, 20:51
  #18
Medlem
McGregor vs. Aldo II
Tate vs. Rousey III
CM Punk vs. Mickey Gall
Sage Northcutt vs ???

En återkomst av St-Pierre hade dock varit guld
Citera
2016-03-08, 21:10
  #19
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jedigovna
McGregor vs. Aldo II
Tate vs. Rousey III
CM Punk vs. Mickey Gall
Sage Northcutt vs ???

En återkomst av St-Pierre hade dock varit guld

CM Punk kan man nog glömma efter hans skada.

Antagligen åker Dana utanför GSPs hus varje kväll med en lastbil full av pengar för att få loss honom till galan, men tror inte vi får se honom faktiskt.
Citera
2016-03-08, 23:39
  #20
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jedigovna
McGregor vs. Aldo II
Tate vs. Rousey III
CM Punk vs. Mickey Gall
Sage Northcutt vs ???

En återkomst av St-Pierre hade dock varit guld

Citat:
Ursprungligen postat av mma
Antagligen åker Dana utanför GSPs hus varje kväll med en lastbil full av pengar för att få loss honom till galan, men tror inte vi får se honom faktiskt.
Om GSP gör comeback här så försvinner ju rimligen Nate Diaz som tänkbart motstånd för Robbie Lawler åtminstone. Kan inte tänka mig annat än titelmatch för GSP om han väljer att komma tillbaka, särskilt inte om det där på ett sånt här kort.

Och för den delen tycker jag att det är i 155 som Diaz gjort sig förtjänt av titelchans eller inträde till titeldiskussionen i. Han vann ändå mot den som var tänkt att utmana om titeln där härnäst. Sen om han skulle få för sig att bli mer aktiv och RDA's brutna fot håller honom borta ett tag finns det såklart andra alternativ.
Men som stort Diaz-fan hoppas jag att båda bröderna en gång för alla ser till att bli mer aktiva i jakten på titeln i respektive divisioner, helt enkelt!
Citera
2016-03-09, 06:49
  #21
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
http://mmajunkie.com/2016/03/nate-di...-to-dana-white



För att den fighten skulle sälja? Nate.
Jag flippar fan om den blir av, Diaz vs RDA är MYCKET vettigare. Så nu ska vi alltså ge en WW title shot i en division där contenders radar upp sig till en LW för att han slog en FW.

Snackas ju även om GSP vs Nate Diaz, det köper jag däremot om GSP frågar efter en tune-up fight.
__________________
Senast redigerad av Dirty. 2016-03-09 kl. 07:02.
Citera
2016-03-09, 10:01
  #22
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Jag flippar fan om den blir av, Diaz vs RDA är MYCKET vettigare. Så nu ska vi alltså ge en WW title shot i en division där contenders radar upp sig till en LW för att han slog en FW.

Snackas ju även om GSP vs Nate Diaz, det köper jag däremot om GSP frågar efter en tune-up fight.

Jag är inte helle för den fighten, men samtidigt förstår jag den.
Citera
2016-03-09, 18:14
  #23
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Jag flippar fan om den blir av, Diaz vs RDA är MYCKET vettigare. Så nu ska vi alltså ge en WW title shot i en division där contenders radar upp sig till en LW för att han slog en FW.

Snackas ju även om GSP vs Nate Diaz, det köper jag däremot om GSP frågar efter en tune-up fight.
Nate vs RDA, Nick vs GSP, känns mer givande isåfall.
Men Nick är ju fortfarande avstängd en knapp månad till där inser jag nu..
Så, off-topic verkar Bisping vilja ha en 'big money fight' medan han väntar på titleshot, eftersom han nyligen sa att han ville möta Nick Diaz. Skulle bli en bra fight hursom, även om det är risky för Bisping.

Tillbaka till 200:
Lawler vs GSP skulle såklart sälja också.
Om Diaz inte möter RDA (eller Lawler för den delen) är Pettis intressant motstånd också, förutsatt att han vinner mot Barboza om en dryg månad. För oavsett hur bra matchen skulle bli tror jag inte Pettis får den med 3 raka förluster i bagaget...
McGregor vs Edgar/Aldo
Tate vs Rousey - Med en liten del of that GSP money för att locka ut den senare.
CM Punk vs Gall - För att sälja PPV's på förhand, en går det upp i rök för att Punk inte kommer kunna tävla i vilket fall, så det slänger in Northcutt eller någon.
Citera
2016-03-09, 20:41
  #24
Medlem
Mx_1337s avatar
Cowboy är givetvis intresserad också.
https://twitter.com/Cowboycerrone/st...31519720800256
Citat:
Ursprungligen postat av CowboyCerrone @ Twitter
Hey GSP @ufc #200 I know a guy. @GeorgesStPierre
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback