Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-17, 11:52
  #4825
Medlem
alle021s avatar
Tja tja, det är nämligen så att jag torskade för ett tag sedan, när jag vaknade på sjukhuset så tog de urinprov och sticka, Jag visade positivt för Tram, benzo, amfetamin, THC, alkohol, morphin, oxy och MDMA. Jag lämnar urinprov tre gånger i veckan på ett beroendecentrum just nu. Så min fråga är hur länge ungefär jag kommer var tvungen att lämna urinprov? Tacksam för svar
Citera
2018-09-17, 11:57
  #4826
Medlem
Tropexs avatar
Jag har en fråga om LSD syns på salivprov, ett sådant man sköljer munnen med hos vården (subprogrammet)? I såna fall hur länge? Jag kunde inte kissa idag p.g.a nervositet och blev ombedd att lämna salivprov. Kommer jag torska? LSD-lappen togs för ca 2 dygn sen.
Citera
2018-09-17, 12:04
  #4827
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alle021
Tja tja, det är nämligen så att jag torskade för ett tag sedan, när jag vaknade på sjukhuset så tog de urinprov och sticka, Jag visade positivt för Tram, benzo, amfetamin, THC, alkohol, morphin, oxy och MDMA. Jag lämnar urinprov tre gånger i veckan på ett beroendecentrum just nu. Så min fråga är hur länge ungefär jag kommer var tvungen att lämna urinprov? Tacksam för svar

Tog du en överdos som krävde läkarvård alltså? Ditt intag tyder på blandmissbruk och myndigheterna kommer nog inte bara "släppa" ditt ärende utan att vara säkra på att du kan ta hand om dig själv. Det låter lite drygt kanske men det är så det är, så det finns inte direkt någon mall för hur länge du kommer få lämna - det är upp till dina läkare att avgöra. Prata med dom är mitt förslag.
Citera
2018-09-17, 12:42
  #4828
Medlem
alle021s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Tog du en överdos som krävde läkarvård alltså? Ditt intag tyder på blandmissbruk och myndigheterna kommer nog inte bara "släppa" ditt ärende utan att vara säkra på att du kan ta hand om dig själv. Det låter lite drygt kanske men det är så det är, så det finns inte direkt någon mall för hur länge du kommer få lämna - det är upp till dina läkare att avgöra. Prata med dom är mitt förslag.
Ja, jag har dock ingen läkare direkt utan soc gubbe det är dom som har hand om allt, har hållt mig ren och kommer vara ren tills dom slutar ta urinprov. Så det är väll han som kan skriva bort mig?
Citera
2018-09-17, 18:05
  #4829
Medlem
Tja, Behöver snabbt svar!

Hur länge syns 20 mg imovane i blodprov? behöver veta då jag har 20mg men kommer ev lämna blod onsdag
Citera
2018-09-17, 21:27
  #4830
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pothead_no1
Tja, Behöver snabbt svar!

Hur länge syns 20 mg imovane i blodprov? behöver veta då jag har 20mg men kommer ev lämna blod onsdag

Blodprov syns det väl bara högst 24h? Jag är långt ifrån säker. Det enda jag vet är att det går att spåra betydligt längre i urin
Citera
2018-09-18, 05:02
  #4831
Medlem
Murkelpurkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
När jag brukade som mest Subutex (8 mg per dag) i nån månad så tog det mig exakt 14 dagar att bli ren, Men jag har ganska seg metabolism så det går säkert fortare för dig. Men räkna med minst 5 dygn innan du är ren

Damn, 14 dagar!!! Jag försöker sluta en vecka innan Up så borde det gå fint då.
Om jag ändå är positiv så får jag skylla på att jag hade extremt ont (de har sen länge vetat om mina smärtor)
Och att jag fick en stark värktablett av min kompis som är cancersjuk. ( En temgesic).
Citera
2018-09-18, 07:31
  #4832
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murkelpurkel
Damn, 14 dagar!!! Jag försöker sluta en vecka innan Up så borde det gå fint då.
Om jag ändå är positiv så får jag skylla på att jag hade extremt ont (de har sen länge vetat om mina smärtor)
Och att jag fick en stark värktablett av min kompis som är cancersjuk. ( En temgesic).

Haha ja det gick segt. Men jag låg inne på sjukhus för avgiftning. Låg ner nästan bokstavligen. Var uppe och gick några 100 m per dag så inte så konstigt att det gick segt att bli ren
Inom psykiatrin, där du ska lämna UP, har dom nog koll på att man inte ger Subutex till cancersjuka... eller jo Norspan finns ju kom jag på.
Lycka till!
Citera
2018-09-18, 12:53
  #4833
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alle021
Ja, jag har dock ingen läkare direkt utan soc gubbe det är dom som har hand om allt, har hållt mig ren och kommer vara ren tills dom slutar ta urinprov. Så det är väll han som kan skriva bort mig?

Troligtvis, dom brukar lyssna på vad soc säger om dom är inblandade. Du lär intr bli avskriven direkt utan säkert gå ner till att lämna prov två gånger/veckan, en gång i veckan o.s.v. Hoppas allt går bra för dig (får en känsla av att du är ung).
Citera
2018-09-18, 23:47
  #4834
Medlem
knoxos avatar
Hur lång tid tar de innan 200 mg tramadol är ute i kroppen ? När pissar jag rent /negativt ?

En 100 mg tramadol då.Hur länge har jag de i urinet? Vet att halveringstid är 8 timmar.
Citera
2018-09-19, 12:35
  #4835
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxo
Hur lång tid tar de innan 200 mg tramadol är ute i kroppen ? När pissar jag rent /negativt ?

En 100 mg tramadol då.Hur länge har jag de i urinet? Vet att halveringstid är 8 timmar.

Räkna med 3-5 dagar beroende på din metabolism
Citera
2018-09-19, 19:15
  #4836
Medlem
candicess avatar
Min kompis måste göra ett urinprov på psykiatrin för att få concerta (hon har ADHD). Hon har rökt cannabis några gånger de senaste veckorna.

Vi är lika så jag hade tänkt kissa åt henne. Är det jävligt dumt? Hur noga är de med legkontroll på psykiatrin? Om hon skulle kissa och det visar positivt - vad är det värsta som kan hända?

Någon annan som har kissat åt en annan person och har några tips?
__________________
Senast redigerad av candices 2018-09-19 kl. 19:25.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback