Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-10, 02:26
  #4717
Medlem
Tianeptine i rekreationella doser på 80-120mg per tillfälle tog jag. 3 sånna doser dagen jag skulle lämna, den senaste dosen på 80mg togs EXAKT 1 timma innan urinprovet togs.

Visade ingenting, inte heller några 'false-positives', klarade provtagningen alltså.

Hoppas det kan hjälpa någon.
/Ordeal
Citera
2018-08-10, 13:18
  #4718
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Snälla hjälp mig fort!!!!

Jag missbruka amfetamin förut men nu har det gått mer än 6månader sen senaste gången.

Tar urinprov 2ggr i veckan!

Idag visade det positivt på amfetamin men jag har INTE tagit amfetamin! Det ena sträcket på stickan var jätte svagt men jag såg ju det lite men hon som tog testet var ej nöjd. Jag sa ”skicka det på analys/labb så får ni se att jag är ren!”

Grejen är den att jag har tagit imovane förra helgen, kommer det synas på analysen? Eller kollar dom bara efter amfetamin eller ser dom ALLT?
Jag har verkligen inte tagit amfetamin jag förstår inte varför detta händer jag sitter o stor gråter nu för jag riskerar att förlora min lägenhet nu och bli tvångsvårdad igen!!!!

Snälla svaraaa
Citera
2018-08-10, 13:27
  #4719
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanaxgirl420
Snälla hjälp mig fort!!!!

Jag missbruka amfetamin förut men nu har det gått mer än 6månader sen senaste gången.

Tar urinprov 2ggr i veckan!

Idag visade det positivt på amfetamin men jag har INTE tagit amfetamin! Det ena sträcket på stickan var jätte svagt men jag såg ju det lite men hon som tog testet var ej nöjd. Jag sa ”skicka det på analys/labb så får ni se att jag är ren!”

Grejen är den att jag har tagit imovane förra helgen, kommer det synas på analysen? Eller kollar dom bara efter amfetamin eller ser dom ALLT?
Jag har verkligen inte tagit amfetamin jag förstår inte varför detta händer jag sitter o stor gråter nu för jag riskerar att förlora min lägenhet nu och bli tvångsvårdad igen!!!!

Snälla svaraaa
För att vara ärlig så är det nog 50/50. Imovane syns på analys om de letar efter det. Men eftersom du var "halvpositiv" på amfetamin så kanske de snålar med hel analys och kör bara på amfetamin och stimulerande medel på analysen. Svårt att säga, det beror lite på vad hon som skickar på analys kryssar i. Du kan ju fråga vad hon kryssade i, fråga vad de ska kolla på analys.
Men jag tror inte du kommer bli tvångsvårdad pga nån enstaka positiv analys. Lägenheten lär de också ge en andra chans. Troligtvis. Men jag vet inte hela situationen.
Citera
2018-08-10, 14:32
  #4720
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
För att vara ärlig så är det nog 50/50. Imovane syns på analys om de letar efter det. Men eftersom du var "halvpositiv" på amfetamin så kanske de snålar med hel analys och kör bara på amfetamin och stimulerande medel på analysen. Svårt att säga, det beror lite på vad hon som skickar på analys kryssar i. Du kan ju fråga vad hon kryssade i, fråga vad de ska kolla på analys.
Men jag tror inte du kommer bli tvångsvårdad pga nån enstaka positiv analys. Lägenheten lär de också ge en andra chans. Troligtvis. Men jag vet inte hela situationen.

Kan det hända att hon som gör analysen kryssar i alla droger när jag bara torskade på amfetamin? För dom tror ju att jag tagit amfetamin nu o då kanske dom bara letar efter det??
Citera
2018-08-10, 14:44
  #4721
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanaxgirl420
Kan det hända att hon som gör analysen kryssar i alla droger när jag bara torskade på amfetamin? För dom tror ju att jag tagit amfetamin nu o då kanske dom bara letar efter det??
Det kan jag inte svara på. Beror ju på vad hon kryssar i. Ingen förutom henne kan veta det.
Citera
2018-08-10, 21:06
  #4722
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Hur länge syns oxy och imovan på labbtest? Tog ca 15mg imovane och nån enstaka tablett oxy för 6dagar sedan. På måndag så skickas det till labbet, kommer det synas?
Citera
2018-08-11, 07:45
  #4723
Medlem
Halloj!

Intog 4st imovane 7.5mg i fredags kl 16. ska in på urinprov på måndagen och är inte helt omöjligt att dom kollar efter just imovane. vad är mina odds på att jag är negativ? Är aktiv i övrigt och dricker mycket vatten osv, bra metabolism .

Testet kom som en överraskning därav min undran-
Citera
2018-08-11, 12:56
  #4724
Medlem
hej, har inte elvanse nå mer på recept, utan concertam ikto, zopi, gaba

från dag 1 :70mg elvanse i systemet dag >2 3 4 5 6 REN? på sjunde dagen

någonsom vet? samma med gabapetin
gabappetin, skyddar väl inte oom det visar psottiivt på lyr ? trots besläktade bägge
Citera
2018-08-11, 17:34
  #4725
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypnotizolam
Halloj!

Intog 4st imovane 7.5mg i fredags kl 16. ska in på urinprov på måndagen och är inte helt omöjligt att dom kollar efter just imovane. vad är mina odds på att jag är negativ? Är aktiv i övrigt och dricker mycket vatten osv, bra metabolism .

Testet kom som en överraskning därav min undran-

Imovane syns inte på vanliga stickor, det syns bara om man skickar på analys. Vet inte hur länge det syns eller så..
Citera
2018-08-11, 19:49
  #4726
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanaxgirl420
Imovane syns inte på vanliga stickor, det syns bara om man skickar på analys. Vet inte hur länge det syns eller så..



Numera finns de även test för zopiklon och zolpidem , men tror dom bara kör stickprov med dessa p.g.a att dessa tester är rätt så dyra.
Står på ferie.se att zopiklon är ute ur kroppen på 1 dygn. men nu handlar de om 4 st 7.5mg så får hoppas att att 66h sedan intaget till urinprov är lugnt! Dricker 4-5 l vatten om dagen samt cyklar 3 mil varje dag ungefär. Har bra metabolism förövrigt
Men om någon vänlig själ kunde skriva några lugnande rader att jag inte behöver oroa mig skulle jag bli glad

Fridens.
Citera
2018-08-12, 15:14
  #4727
Medlem
Om jag ska fejka urinprov med löskuk, kan jag pissa i flaskor o tex frysa in i frysen så man har där? För måste ha en viss substans i pisset för att det ska bli godkänt så måste ta mitt eget, Och hur länge kan man ha det i frysen innan det blir dåligt eller går det ha hur länge som helst? Eller måste jag ha nytt piss om jag ska fejka?
Citera
2018-08-13, 14:01
  #4728
Medlem
Igor83s avatar
Kola för 10 dagar sen, torskar jag?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback