2018-08-05, 16:17
Medlem
Lingon_s avatar
Tjena, polaren bjöd på tjack nu i helgen, natten till söndagen. Uppskattningsvis 0,2g upp i näsan. 187cm lång, 83kg och hyfsat fit, bör jag oroa mig utifall jag skulle få åka in på slumpmässigt test under veckan? Väldigt länge sen jag brukat något utöver alkohol i övrigt. Som jag minns det tar dom bara salivprov, men känns ju som det kan vara väldigt sketchy om det skulle vara ett pissprov redan på måndagen.
Citera
2018-08-05, 19:21
Medlem
Akut behov av tips hur jag ska manipulera ett drogtest imorgon då jag skriver på ett nytt anställnings avtal på ett nytt bemanningsföretag.. Min kompis som skrev kontrakt förra veckan blev testad med ett sånt här test

https://www.provsvaret.se/produkt/saliv-drogtest/

PS: Jag har rökt cannabis under hela semestern..

Eller är jag helt körd?
Citera
2018-08-05, 20:51
Medlem
Drillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmybad
Akut behov av tips hur jag ska manipulera ett drogtest imorgon då jag skriver på ett nytt anställnings avtal på ett nytt bemanningsföretag.. Min kompis som skrev kontrakt förra veckan blev testad med ett sånt här test

https://www.provsvaret.se/produkt/saliv-drogtest/

PS: Jag har rökt cannabis under hela semestern..

Eller är jag helt körd?

Köp piss av någon och kör en "oil change"
Citera
2018-08-05, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drilla
Köp piss av någon och kör en "oil change"
Alltså jag ska dit imorgon kl 09:00....
Citera
2018-08-06, 15:13
Medlem
skillnad på oxy och tramdol eller syns det under samma på ett test.
Har en vän som inte har flashback som undrade.
Han har recept på oxynorm och oxycontin men tar tramadol ibland.
Citera
2018-08-06, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StJames
skillnad på oxy och tramdol eller syns det under samma på ett test.
Har en vän som inte har flashback som undrade.
Han har recept på oxynorm och oxycontin men tar tramadol ibland.
Jag tror inte det visar på samma, skulle köpa drogtest från denna sidan https://www.provsvaret.se/produkt/drogtest-multi-12/

Dem visar ju tram och OXY som två olika på stickan.
Citera
2018-08-06, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmybad
Jag tror inte det visar på samma, skulle köpa drogtest från denna sidan https://www.provsvaret.se/produkt/drogtest-multi-12/

Dem visar ju tram och OXY som två olika på stickan.

Okej, tack för svar.
Citera
2018-08-07, 15:42
Medlem
Visst räknar man på minst fem halveringstider när man ska som tidigast vara säker inför ett urinprov? Givetvis spelar halveringstiden roll, diazepam t.ex sitter i ganska länge (upp till 200 timmar).
Citera
2018-08-07, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMattan
Visst räknar man på minst fem halveringstider när man ska som tidigast vara säker inför ett urinprov? Givetvis spelar halveringstiden roll, diazepam t.ex sitter i ganska länge (upp till 200 timmar).

Det beror helt på hur mycket du intagit samt vad det är för gränsvärde på urinprovet.
Gällande diazepam kan du behöva kanske upp till 30 halveringstider eller mer för att kissa rent.
Citera
2018-08-07, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cpbajs1
Det beror helt på hur mycket du intagit samt vad det är för gränsvärde på urinprovet.
Gällande diazepam kan du behöva kanske upp till 30 halveringstider eller mer för att kissa rent.

Jo såklart, det har du rätt i. Läste för ett tag sedan om att substanser oftast inte syns efter fem halveringstider. Hittar inte källan nu, men tyckte den teorin lät lite knepig...

Halveringstider tar jag alltid med en nypa salt och räknar hellre med mer timmar än mindre för att vara på den säkra sidan
Citera
2018-08-07, 23:07
Medlem
Käkade 1 10mg diazepam för 2-3v sen och 4 roppar för 1,5v sen, har läst att roppar kan ge samma 200h metabolit som diazepam. Inte ren i piss än men när kan man räkna på att man är ren i blodet?
Citera
2018-08-10, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Käkade 1 10mg diazepam för 2-3v sen och 4 roppar för 1,5v sen, har läst att roppar kan ge samma 200h metabolit som diazepam. Inte ren i piss än men när kan man räkna på att man är ren i blodet?

Min erfarenhet är; 10mg Diazepam vid 1 tillfälle är jag ren från på 3 veckor + några dagar. 25 dagar på ett ungefär.
Jasså ger ropparna samma metaboliter? För det är ju dom aktiva diazepam-metaboliterna som kan visa på upp till 200 timmar.
Om detdär stämmer, med ropparnad metaboliter, räkna då cirka 9 dygn efter intaget av roppen.

Hoppas det var till någon hjälp.
Gonatt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in