2018-05-10, 11:14
Medlem
någon som vet om 4-fpo syns på urinprov?
Citera
2018-05-10, 13:12
Medlem
Ingen som vet hur långt tid det tar för att bli ren från cannabis? Rökt dagligen i 1 år.
Citera
2018-05-10, 17:38
Medlem
Har någon genomgått drogtest på Tetra Pak? Hur går det till och är det övervakat? Stickor eller analys?
Jag röker dagligen, inte alls mkt ca 0,5 g per dag men jag har gjort den i flera år så thc har nog ackumulerats, så tvivlar på att jag kommer hinna bli ren tills testet. Ska ha det om 3 veckor.
Citera
2018-05-11, 13:36
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grabbh
hehe, avvaktade, men i min värld borde du klara dej.

Gick vägen... ...minns att Plattanpundarna hade en tumregel a la "tre stavar, tre dagar, fyra st, fyra dagar" alltså 6 mg "bör vara väck på tre dgr, åtta tar fyra" Notera dock starten vid tre! "En stav, en dag" kan man nog fetglömma...
Citera
2018-05-12, 06:24
Medlem
Slänger ut en liten fråga kring hårtest här med hopp om å få lite riktlinjer, å ja d har säkert tjötats om tidigare tråden men hey hoo! Nån som faktiskt har erfarenhet? Riktlinjer? Har ett erbjudande om nytt jobb hängandes över mig. Statligt, vilket inkluderar obligatoriskt hårtest efterblivet nog. Först å främst, jag brukar rent generellt en ”lagom” mängd av Tjoo, en fingerborg kola å lite rökverk då å då till å börja med. Sen är det så att jag nog har möjlighet å ploga anställningen några månader, kanske tom till årsskiftet. Om jag håller mig ren, kommer ja ’klara’ ett test eller är det bara skita i det helt och hållet å tacka nej direkt? Långhårig som ett hippie e jag om d har nån sexuell betydelse men d går ju å fimpa! Spekulationer kan ni ju hålla för er själva, dividera kan jag göra själv. Erfarenhet uppskattas.
Citera
2018-05-12, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaspuh
Vet någon ifall de testar konsulter på Tetra Pak? Jag vet att de gör det med anställda innan anställning men konsulter. Speciellt om man ska jobba på kontoret och inte i fabriken.

Har du fått genomgå testet? Jag ska sommarjobba, och ska ha drogtest om 3 veckor, lär inte bli ren tills dess. Kan man fuska tro?
Citera
2018-05-12, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SjoeRoevarn
Slänger ut en liten fråga kring hårtest här med hopp om å få lite riktlinjer, å ja d har säkert tjötats om tidigare tråden men hey hoo! Nån som faktiskt har erfarenhet? Riktlinjer? Har ett erbjudande om nytt jobb hängandes över mig. Statligt, vilket inkluderar obligatoriskt hårtest efterblivet nog. Först å främst, jag brukar rent generellt en ”lagom” mängd av Tjoo, en fingerborg kola å lite rökverk då å då till å börja med. Sen är det så att jag nog har möjlighet å ploga anställningen några månader, kanske tom till årsskiftet. Om jag håller mig ren, kommer ja ’klara’ ett test eller är det bara skita i det helt och hållet å tacka nej direkt? Långhårig som ett hippie e jag om d har nån sexuell betydelse men d går ju å fimpa! Spekulationer kan ni ju hålla för er själva, dividera kan jag göra själv. Erfarenhet uppskattas.

Vad i helvete hårtest? Trodde ingen använde det. Så jävla lågt mot oss som gillar långt hår.

Har själv en fråga som nog är lite efterbliven. Om man pissar på en tomatplanta när man tagit benso, tjack o cannabis finns det risk att man blir positiv efter man ätit tomaterna sen? Hehe det är en seriös undran.
Citera
2018-05-13, 12:01
Medlem
-charliesheens avatar
Hallå där!
Råkade igår, lördag, ta ca 50mg kokain och kanske 20mg heroin runt kl. 20.00, genom att snorta.
Jag lämnar urinprov på tisdag kl 16.00, vad tror ni?
Hur mycket hjälper det att träna? Hjälper det något att börja hälla i sig vatten redan nu?
Citera
2018-05-13, 20:04
Medlem
Jag har letat så länge och hittar ingen direkt svar så jag frågar här. Jag har en 6 månaders spärrtid på mitt körkort, jag har lämnat 4 urin och 2 blod och blev kallad imorgon igen.
Fråga 1: hur stor är chansen för ett blodprov imorgon?
Fråga 2: om jag tar en killes urin och fuskar mig igenom detta, är det något dom kollar upp eller? (Jag är tjej)
Fråga 3: Har en gravid kompis som äter attarax, skulle hennes urin funka?
Och det går att fusk där så det behöver vi inte diskutera.
Jag ska visa upp ett intyg om att jag inte brukat cannabis under dessa 6 månader om det för någon skillnad
Citera
2018-05-13, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olydig
Jag har letat så länge och hittar ingen direkt svar så jag frågar här. Jag har en 6 månaders spärrtid på mitt körkort, jag har lämnat 4 urin och 2 blod och blev kallad imorgon igen.
Fråga 1: hur stor är chansen för ett blodprov imorgon?
Fråga 2: om jag tar en killes urin och fuskar mig igenom detta, är det något dom kollar upp eller? (Jag är tjej)
Fråga 3: Har en gravid kompis som äter attarax, skulle hennes urin funka?
Och det går att fusk där så det behöver vi inte diskutera.
Jag ska visa upp ett intyg om att jag inte brukat cannabis under dessa 6 månader om det för någon skillnad
Treorör och killens urin funkar iallafall på sticka, tror knappast dom ser skillnad på urin från kille/tjej på analys.
Och graviditet vetifan om dom skulle kolla nivåerna på olika saker om det är analys som det ska på.
Citera
2018-05-14, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Treorör och killens urin funkar iallafall på sticka, tror knappast dom ser skillnad på urin från kille/tjej på analys.
Och graviditet vetifan om dom skulle kolla nivåerna på olika saker om det är analys som det ska på.

Jag fick tag på helt rent! Kör med en reseschampoflaska i silikon (så jag kan klämma själv så det blir en riktig stråle) och gladpack på det, sen berättar jag att jg missat kartongen en gång så jag vill ha en mugg och om jag håller i en mugg mellan benen är det väldigt lätt att göra hål i gladpacken! Dom kollar som idioter men vad gör det, sista provet avklarat!
Citera
2018-05-14, 14:29
Bannlyst
Okej, jag rökte typ 6-7 bloss på en gås i fredags, jag röker max en gång i månaden och då är det en spliff, aldrig mer. Jag fick veta att jag kommer att få ett jobb nu som kräver drogtest innan jag får påbörja jobbet, jag är svinnojjig för jag behöver verkligen det här jobbet. Jag kommer förmodligen behöva göra drogtestet nu i slutet av denna vecka, men jag ska försöka få det förlängt till fredag såklart, bara rakt av. För då börjar jag antagligen måndag om det är negativt.

Vad tror ni? Om jag dricker 5-6 liter vatten varje dag till fredag, tror ni att jag kan pissa negativt? Fungerar pissproven på apoteket som en riktlinje om jag testar mig själv innan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in