Flashback bygger pepparkakshus!
2024-06-18, 12:41
Medlem
Tjo, jag har lite funderingar. Jag måste lämna urinprov och kolla levervärderna varje vecka för att få min adhd medicin utskriven, vilka droger kan man ta? Vet några, phenibut, memantin, sen ghb, vissa opiater och imovane, stilnoct har tillräckligt kort halveringstid, finns det någon mer?
Och måste kolla något levervärde som höjs av alkohol som måste vara under 0,3. Jag vet att dom som kurar med steroider ibland käkar leverskydd om de är nån oral steroid som är levers skadlig, går de o käka leverskydd för att hålla levervärderna nere även när man dricker alkohol?

MVH troendemannen
Citera
2024-06-18, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
BUMP DETTA UNDRAR JAG MED men antar att det är såhär:
Eftersom cbg9 är ett derivat av Cbd (inte som HHC är härlett från Cbd) som H4cbd är. Jag har gjort lite forskning och eftersom jag klarar drogtester från H4cbd, antar jag att jag kommer att klara drogtestet på cb9.

Hur gick det? Syns cbg9 på stickan?

Hoppas hoppas inte så jag kan börja bruka min medicin igen.
Citera
2024-06-18, 16:23
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pothead_no1
Hur gick det? Syns cbg9 på stickan?

Hoppas hoppas inte så jag kan börja bruka min medicin igen.
Högst oklart, ena dagen så gjorde det inte det alls och nu vet jag inte för jag rökte en hel cart under lång tid och det gav utslag på thc(har stickor själv) men det syntes ett ultrasvagt streck så jag antar att det finns spår av det men samtidigt vet jag inte
Citera
2024-06-18, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Högst oklart, ena dagen så gjorde det inte det alls och nu vet jag inte för jag rökte en hel cart under lång tid och det gav utslag på thc(har stickor själv) men det syntes ett ultrasvagt streck så jag antar att det finns spår av det men samtidigt vet jag inte

Ett sträck är ett sträck även om det är svagt
Så då borde det vara lugnt jippie

Hur är ruset jämfört med vanligt röka?
Citera
2024-06-18, 18:01
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pothead_no1
Ett sträck är ett sträck även om det är svagt
Så då borde det vara lugnt jippie

Hur är ruset jämfört med vanligt röka?
Mest sannolikt att det är lugnt, labb rapporter från cb9 destillat från canntropy har inget thc i sig.

Ruset är nästan obefintligt men bättre än Cbd iaf
Citera
2024-06-18, 19:41
Medlem
Hjälp mig boys! Blev inkallad på slumpvist drogtest idag på jobbet. Rökte senast i lördags (tisdag idag) några små jointar med ett par vänner. Fick i mig kanske totalt en 0.4g för mig själv. Är väldigt tunn och har inte mycket fett på kroppen alls. Är det kört? Provet skickas på analys där de kör 10ng/ml. Det ser jävligt illa ut men har klarat mig på liknande prov innan, dock med lite mer tid på mig. Vad tror ni?
Citera
2024-06-18, 19:49
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saulgoodmanGBG
Hjälp mig boys! Blev inkallad på slumpvist drogtest idag på jobbet. Rökte senast i lördags (tisdag idag) några små jointar med ett par vänner. Fick i mig kanske totalt en 0.4g för mig själv. Är väldigt tunn och har inte mycket fett på kroppen alls. Är det kört? Provet skickas på analys där de kör 10ng/ml. Det ser jävligt illa ut men har klarat mig på liknande prov innan, dock med lite mer tid på mig. Vad tror ni?

20ng är det nog. De screenar först. Hur som helst, du är rökt som en lax skulle jag nog vilja påstå. Tyvärr
Citera
2024-06-18, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isgeten
20ng är det nog. De screenar först. Hur som helst, du är rökt som en lax skulle jag nog vilja påstå. Tyvärr

Är 110% att det är 10ng/ml, så då är jag definitivt rökt haha😅
Citera
2024-06-18, 19:56
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Är 110% att det är 10ng/ml, så då är jag definitivt rökt haha😅

Nej. Analysen är 10ng. Fast för att de ska analysera det måste du först få positivt på screeningen som brukar vara 20ng eller 25ng beroende på vart dom skickar. I ditt fall spelar det ingen roll.
Citera
2024-06-18, 20:16
Medlem
Citat:
Nej. Analysen är 10ng. Fast för att de ska analysera det måste du först få positivt på screeningen som brukar vara 20ng eller 25ng beroende på vart dom skickar. I ditt fall spelar det ingen roll.

Det hade varit korrekt, ifall det var så att någon screening gjordes, men det gjordes det ej. Direkt till analys
Citera
2024-06-18, 20:21
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Det hade varit korrekt, ifall det var så att någon screening gjordes, men det gjordes det ej. Direkt till analys

Hur visste dom vad dom skulle analysera? Har du någon drogproblematik med cannabis? Inte ens på beroendecentrum kör dom specifik analys utan att göra screening innan. Dom vet ju inte vad dom ska söka efter eller analysera.
Citera
2024-06-18, 20:22
Medlem
Citat:
Hur visste dom vad dom skulle analysera? Har du någon drogproblematik med cannabis? Inte ens på beroendecentrum kör dom specifik analys utan att göra screening innan. Dom vet ju inte vad dom ska söka efter eller analysera.

Nix, de kör på ett gäng vanligt förekommande droger.

Ska även rätta mig själv, du hade rätt. Screening på 25ng och verifiering på 10. De kör screeningen på labbet, innan verifiering. My bad🫡
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in