Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-06-14, 12:57
  #49
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ergolin
Det är ju såklart jättesvårt att veta helt säkert vilken HBW strain man fått tag på. De jag käkat mest köpte jag från azarius och med dessa skulle jag säga att 10+ ger en riktig tripp och <10 ger friare tankar med en påbörjan till psykedeliskt.

Så jag skulle rekommendera högst 6 st om du bara vill få ett smakprov. Absolut inte mer än 10 om det är riktiga Madagaskar då det blir mer än bara en liten upplevelse. Borde ju såklart inte vara nåt problem med din erfarenhet, men 10 st fick min sambo till att bara ligga ner i hallen i två timmar inkapabel att röra sig.

Jag vill påminna igen om illamåendet och speciellt blodkärlsåtdragningen som är mycket starkare än alla andra psykadelia jag provat. Dessa kan riktigt sumpa din upplevelse om du inte är förberedd.

Tack för snabbt svar. Fått kraftig vaso på tex substansen 25-i Nbome förr. Samma med min polare men hans var mer extrem, hans hela överarm var knalblå så det såg ut som allt blodstoppt där typ.
Är detta en kul sak? lr bara lite små trevlig, tänkt köpa detta o testa flera år men blev inte fören nu jag gjort det. Dom postades från nederländerna iaf, står madaskar lr liknande skit på dom, sen även ur man kan gro egna plantor ,men dom börjar tydligen inte blomma fören 1.5- 5år
Citera
2017-06-14, 20:19
  #50
Medlem
Ergolins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Tack för snabbt svar. Fått kraftig vaso på tex substansen 25-i Nbome förr. Samma med min polare men hans var mer extrem, hans hela överarm var knalblå så det såg ut som allt blodstoppt där typ.
Är detta en kul sak? lr bara lite små trevlig, tänkt köpa detta o testa flera år men blev inte fören nu jag gjort det. Dom postades från nederländerna iaf, står madaskar lr liknande skit på dom, sen även ur man kan gro egna plantor ,men dom börjar tydligen inte blomma fören 1.5- 5år

Jo åtdragningen är inte att leka med när man väl kommer upp i dos, man blir kall och det kan börja "sticka" i kroppen speciellt i låren för min del. Rekommenderar starkt att du har blodkärlsutvidgande till hands.

Faktiskt så är nog detta min favorit av de psykadelia jag provat (4-aco-met kanske kan överta förstaplats), jag blev helt såld efter första trippen. Kände eufori i klass med MDMA, inte så visuellt (MG funkar tvärtom för mig) men har aldrig lyckats få till lika bra igen

Har funderat på att odla men jag vet inte om HBW kan blomma på våra breddgrader, det är ju en tropisk växt. MG däremot lever och frodas överallt i Sverige, så med lite vilja har du tillgång till oändligt med psykadeliska frön som dessutom är extra potenta eftersom de är purfärska.

Edit: Kan också berätta att jag planerar genomföra en riktig extrahering så att man slipper allt magbesvär och det mesta av åtdragningen. Dessutom kommer jag då ha tillgång till en stor batch med konsekvent potens för att underlätta dosering.
__________________
Senast redigerad av Ergolin 2017-06-14 kl. 20:26.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback