Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-01, 01:06
  #13
Medlem
Mike.Andersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrownUpAlphabet
Jag älskar i alla fall mitt lilla hjul och tycker det är fantastiskt att åka på!

Jag känner några personer som köpte sin första EUC (Ninebot One E+) för för två år sedan och tycker att det var roligare än att åka Motorcykel. Nu åker samtliga omkring med en Gotway MSuper V3 S+ eller Gotway Monster.

Jag har själv provkört och funderar på att köpa någon av toppmodellerna. Anledningen till att jag väntat så länge beror på för lågt vridmoment i de första versionerna. Väger man runt 100 KG så är det bäddat för en ansiktslandning (face plank som det kallas på engelska). Gotway har också ansträngt sig för att modellerna ska passa lite större människor än Asiater.
Citera
2018-09-22, 16:57
  #14
Medlem
rrpipers avatar
Måste säga att det blivit sjukt beroendeframkallande. Har haft min i ett år och var inte helsåld från början men i takt med att man blir bättre och bättre blir det roligare att åka. Nu måste jag åka varje dag. Riktigt skön avslappning att kryssa runt på cykelvägar eller för att ta några kilometer fram och tillbaka.
Citera
2018-09-22, 18:24
  #15
Moderator
Arne.Ankas avatar
Såg en idag som körde på en, såg grymt obekvämt ut och kunde se hur musklerna skaka av överbelastning
Citera
2018-09-27, 00:35
  #16
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Såg en idag som körde på en, såg grymt obekvämt ut och kunde se hur musklerna skaka av överbelastning

Nybörjare förmodligen, ju mer man kör ju enklare och roligare blir det
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback