Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-30, 07:43
  #205
Medlem
Blir nog inte mer körande för mig i år i alla fall. Det väntas minusgrader dygnet från och med torsdag och jag har hällt stabiliseringsmedel i tanken och tankat fullt inför vinterförvaringen.
Citera
2016-10-30, 09:12
  #206
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Över +5 grader och torrt är goda förhållanden för hojkörning på senhösten i min mening. Härligt och friskt att njuta av färgglada lövskogar i det bleka solskenet! Dock måste man avbryta tidigt då viltet börjar röra på sig redan vid 17-18-tiden.

Bra kläder, kåpor och handtagsskydd som skyddar från fartvinden och därtill handtagsvärme gör det möjligt.
Citera
2016-10-30, 11:28
  #207
Medlem
+8 och sol, får bli en sista tur med min nyinköpta Breakout innan vintern
Citera
2016-10-30, 19:56
  #208
Medlem
knullklassons avatar
Ingen som kört Gotland Grand National i helgen eller som ska köra Novemberkåsan nästa helg?
Citera
2016-10-30, 22:12
  #209
Medlem
Servigins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kycklingsoffa
Hade tänkt köra från Stockholm till skåne för att vinterställa hojen hos föräldrarna, först om två veckor dock! Vad tror ni?
Lär ju vara en aning kallt, men lär ju inte slå om till vinter ö.h.t på ett tag.

Körde Stockholm-Jämtland förra veckan. Övernattade halvvägs och fick tina upp i bastun när jag kom fram för man blev frusen av att pressa E4 i 2-4 grader. Tidigt säsongsslut pga flytt under vintern så jag vill inte börja krångla med släpvagn då.
Citera
2016-11-12, 21:29
  #210
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Alltså.
Nu känns sådana här dagar väldigt avlägsna.

https://postimg.org/image/8hxbcjxxf/
Citera
2016-11-13, 18:16
  #211
Medlem
Pecka-s avatar
Något mildare nästa vecka men det är väl sannolikt kört nu för denna säsong. Dessutom blir ju bara motorcyklarna förstörda av att köras i allt vägsalt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback