Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2005-11-10, 00:48
  #1
Medlem
Ålder: 22
Vikt: 65 kg kanske
Kön: tjej
Käkade: 250+250mg DXM, första gången jag testade DXM

Hade tänkt ta en tablett på fastande mage på kvällen, men blev så hungrig att jag satte i mig en ostmacka först. Ett par minuter senare svalde jag ner en tablett (250mg) delad i fyra bitar. Fy fan vad den smaka illa. Klockan var då 18.47.
Satt vid datorn och väntade på att något skulle hända. Klockan blev 19.30 och jag kände inte ett piss. Så jag tog 250mg till med lite mjölk. Återigen väntan….
Klockan blev 20.00. Jag la mig på sängen och kollade på Simpsons. Började känna mig avslappnad och lugn. Sen tog det bara 15 minuter innan jag befann långt bort härifrån.

Märkte först att blicken inte hängde med när jag hörde huvudet, blev som en sekunds fördröjning på allt. Sen kunde jag inte fokusera blicken längre, såg dubbelt.
Hängde inte alls med i Simpsons så jag slog över till Discovery istället, Mythbusters. Fascinerades av vad de höll på med, men fattade ingenting. Kunde inte fokusera blicken och läsa textningen, så försökte lyssna på vad de sa istället. Insåg då att jag inte kunde förstå engelska!

Slog över till ett svenskt program istället. Skönt att höra ett språk jag förstod. Fattade precis varje ord de sa, MEN jag kunde inte förstå innebörden i meningarna. De var arga på varandra och skrek fula ord, men jag fattade inte vad bråket handlade om. Det var trist. Men tänkte att programmet måste ju ändå ta slut snart, kändes som att det pågått i en timme. En snabb blick på klockan avslöjade dock att det bara gått 10 minuter…

Struntade i TVn efter ett tag och koncentrerade mig bara på hur det kändes i kroppen. Det kändes som jag fick smekningar över hela kroppen, fruktansvärt skönt. Sängen var så mjuk och skön, kändes som att jag svävade i luften. Ibland domnade hela kroppen bort, så att jag inte ens kände att den fanns där.
Fick någon sjuk tanke om att hela kroppen verkligen försvunnit och det enda som fanns kvar av mig var mina ögon som jag såg på TV med och min hjärna som tänkte…föreställde mig hur jag skulle se ut, om jag bara bestod av ett par ögon fästa till en hjärna…tanken fick mig att flina och skratta lite…

Rummet ändrade hela tiden form. Ibland var väggarna nära och TVn stod bara en meter ifrån. För att i nästa ögonblick bli till ett helt enormt rum, där jag inte ens såg den bortre väggen. Ibland försvann allting helt, allt blev bara svart och utblurrat. Förutom TV-bilden som liksom svävade framför mina ögon.

Lät tankarna flyga fritt, kommer inte ihåg allt som passerade genom skallen. Det var saker som hänt under dagen och liknande, men allt det kändes väldigt avlägset.
Vid ett tillfälle försökte jag skärpa till mig, liksom nyktra till och förstå vad som hände på TVn, men det var stört omöjligt. Kunde inte förstå vad som hände på skärmen framför mig. Tyckte för ett ögonblick att det var lite obehagligt att inte kunna ta mig ur denna knepiga tankevärld, men så återkom de sköna smekningarna över kroppen och jag lät mig dras med i ruset igen.

Runt 23.30-00.00 blev jag illamående. Kröp till toaletten, kunde inte stå och gå, för då snurrade allt, och spydde. Spydde en 4-5 ggr. Var helt väck i huvudet, orkade knappt röra mig. Däckade på toagolvet vid ett tillfälle, för att jag inte orkade ta mig tillbaks till sängen, men där var hårt att ligga så jag vinglade tillbaka efter en stund.
Lyckades somna vid 01-tiden.

Dagen efter hade jag en fruktansvärd huvudvärk, som förmodligen inte blev bättre av att jag inte ätit och druckit på väldigt många timmar.
_____________________

Sammantaget en väldigt trevlig tripp, som blev betydligt mycket kraftigare än jag tänkt mig från början.
+kände mig glad hela tiden
+den sköna känslan i kroppen
+alla knepiga och roliga tankar jag tänkte

-att allt snurrade och gungade på ett jobbigt sätt när jag försökte resa mig upp
-illamåendet
-dagen efter
Citera
2005-11-10, 00:56
  #2
Medlem
RoboSnuts avatar
Trevlig nattläsning! Mycket bra skrivet!
Du fick ändå en lugn tripp för att vara första gången verkar det som. Många har en förmåga att flippa ur till och från då, speciellt om dom är själva.

oftopic: Är det du på avataren?
Citera
2005-11-10, 01:02
  #3
Medlem
psoochs avatar
Låter som en bra första tripp på DXM

Vad tycker du om det såhär i efterhand?
Citera
2005-11-10, 01:17
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoboSnut
Trevlig nattläsning! Mycket bra skrivet!
Du fick ändå en lugn tripp för att vara första gången verkar det som. Många har en förmåga att flippa ur till och från då, speciellt om dom är själva.

oftopic: Är det du på avataren?
Tack!
Oroade mig aldrig för att flippa ur, kanske därför jag inte gjorde det?!
Japp, det är jag på avataren.

Citat:
Ursprungligen postat av psooch
Låter som en bra första tripp på DXM

Vad tycker du om det såhär i efterhand?
Jag är väldigt nöjd med den tripp jag fick. Även om det slog betydligt hårdare än jag trott.
Är sugen på och kommer garanterat att ta det igen. Kanske en lite mindre dos då, eller inte, får se hur det blir! Kommer nog ta det ensam då också, kändes som att jag gick in väldigt mycket i mig själv och att ha sällskap då skulle nog kännas störande.
Citera
2005-11-10, 01:30
  #5
Avstängd
AnonymAnvändares avatar
Lät som en mycket lugn tripp iaf, men lyckad

Nästa gång kanske du borde testa syra eller någon "tyngre" hallucinogen.
Citera
2005-11-10, 07:06
  #6
Avstängd
DeExEms avatar
Ooh! Go tripp! Kände verkligen igen mig det där med att kroppsdelar bara försvinner fast för mig brukar det mest vara händer och armar. Så otroligt skönt! Välskriven rapport också.

Kommer du testa DXM igen?
Citera
2005-11-10, 10:55
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymAnvändare
Lät som en mycket lugn tripp iaf, men lyckad

Nästa gång kanske du borde testa syra eller någon "tyngre" hallucinogen.
Syra? Tja, kanske det, om jag lyckas få tag på det på nåt sätt.
Citat:
Ursprungligen postat av DeExEm
Ooh! Go tripp! Kände verkligen igen mig det där med att kroppsdelar bara försvinner fast för mig brukar det mest vara händer och armar. Så otroligt skönt! Välskriven rapport också.

Kommer du testa DXM igen?
Självklart blir det fler gånger! Ska nog prova på att röra på mig lite mer då. Läste din rapport om när du trippade utomhus och det lät spännande.
Citera
2005-11-10, 11:11
  #8
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Vilken bra tripp-rapport! Jätte kul att läsa rapporter från andra tjejer, eftersom jag är tjej själv.
Tänkte bara fråga om du fick någon klåda på dina 500 mg? O så om du delade upp den andra 250 mg's tabletten oxå i fyra delar eller om du svalde den hel.
Jag själv är livrädd för att spy, så jag vill till varje pris slippa det, och tänkte att det var för att OM du inte delade den så det var därför du spydde så kraftigt efter den andra tabletten.

Ha det bra!
Citera
2005-11-10, 11:41
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
Vilken bra tripp-rapport! Jätte kul att läsa rapporter från andra tjejer, eftersom jag är tjej själv.
Tänkte bara fråga om du fick någon klåda på dina 500 mg? O så om du delade upp den andra 250 mg's tabletten oxå i fyra delar eller om du svalde den hel.
Jag själv är livrädd för att spy, så jag vill till varje pris slippa det, och tänkte att det var för att OM du inte delade den så det var därför du spydde så kraftigt efter den andra tabletten.

Ha det bra!
Tack! Skulle också vilja läsa om fler tjejers erfarenheter. Men de lyser med sin frånvaro. Har du skrivit någon tripprapport?
Fick lite klåda i hårbotten vid ett tillfälle, vet inte om det berodde på DXMet, hur som helst så försvann den på några minuter.
Den andra tabletten svalde jag hel, eftersom den första smakade så vedervärdigt när jag delat upp den.
Med tanke på att det tog 4 timmar från det att jag intog andra tabletten tills det att jag spydde, så tror jag inte det spelat någon roll ifall jag delat den eller inte. Har ingenting emot att spy, tvärtom, när ett illamående sätter in så är det lika bra att spy, efteråt mår man såååå mycket bättre!
Men om du är rädd för att spy så förstår jag att du tvekar, verkar som att de flesta spyr vid något tillfälle under DXM-ruset. Men det finns ju läkemedel som motverkar kräkreflexen, kanske fungerar att ta ett sådant innan trippen.
Citera
2005-11-10, 11:57
  #10
Medlem
Tafkafs avatar
Vad är det för aktiva beståndsdelar i DXM? (jag är amatör på området) Var fick du tag på det, Internet? Vänner?
Om man får klåda, hjälper antihistaminer, typ Kestine?

Annars låter det ju trevligt. Blev du illamående för att du tog för mycket? Borde man vänta tills den först dosen verkar eller måste man över en tröskel för att få någon reaktion alls?

Vad har du testat för andra preparat? Vad tycker du om alkohol som drog?

Sorry för så mycket frågor men jag är intresserad av att lära mig.
Citera
2005-11-10, 12:59
  #11
Avstängd
DeExEms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ceres
Självklart blir det fler gånger! Ska nog prova på att röra på mig lite mer då. Läste din rapport om när du trippade utomhus och det lät spännande.

Det är riktigt anorlunda att vara utomhus. Se bara till att inte hamna för långt hemifrån då det tog runt 4 timmar att gå en sträcka på drygt 1 kilometer
Och intala dig innan du går ut att det är ingen som tittar på dig så ska du se till att nojjan inte heller kommer
Citera
2005-11-10, 13:12
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeExEm
Och intala dig innan du går ut att det är ingen som tittar på dig så ska du se till att nojjan inte heller kommer


Vilket bra tips!

För övrigt en bra rapport! Kul att du är tjej med. Det verkar vara lite ovanligt inom trippande och tripprapporter!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback