Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-01, 13:28
  #1
Medlem
Har en fråga! Är det någon skillnad på själva klockan när man köper "performance bundle" gentemot om man enbart köper den vanliga? Sapphire vet jag att det är glaset som är skillnad på... Men när jag kollar på många ställen så är performance bundle billigare än den vanliga!

Tacksam för svar!
Citera
2016-01-01, 13:33
  #2
Medlem
Paketet innehåller Pulsmätaren, det är den enda skillnaden mot vanliga Fenix 3.
Dvs. klockan är densamma.

Samma sak gäller Sapphire samt att du får både metall och gummiarmband till den.
Citera
2016-01-10, 17:01
  #3
Medlem
Cliffaks avatar
HRM-RUN som ingår i Performance bundle är ett bra pulsband om man inte har behov av dual stream (BT/Ant+). Om man redan har ett pulsband med Ant+ som man är nöjd med så finns ingen anledning att köpa Performance bundle.
Citera
2016-12-07, 08:05
  #4
Medlem
TheInsane86s avatar
Istället för att skapa en ny tråd så kör jag på denna som också handlar om Garmin Fenix 3.

Jag har en fundering, finns det någon lösning som gör att kalendern alltid visas när man kör bluetooth från telefonen som det är nu så står det "Följ Garmin Connect Mobile för att para ihop"" fast jag har bluetooth igång men så snart jag går in på Connect appen på mobilen då visas min kalender i klockan.

Detta måste gå att lösa utan att behöva ha igång Connect (Garmin appen)?
Citera
2017-05-11, 17:29
  #5
Medlem
Tegelstens avatar
Jag funderar på att köpa en Fenix 3 Hr, är det någon här som har något bra att säga om den? Ska ha den framförallt till löpning, både trail i skog och "vanliga" löpspår. Var inne på en Fenix 5 men den är ju dubbelt så dyr och jag vet inte om det är sådär jättestor skillnad. Handlederna är runt 18 cm, är det för smalt eller? Är GPS:n bra?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback