Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2016-01-01, 14:50
  #97
Medlem
HipToBeSquares avatar
Kan vi inte deportera dessa kvinnor till något kaosland utan möjlighet att komma tillbaka. Det finns gott om kaosländer som gärna vill ha dessa kvinnor också. Kvinnor är mycket som blattarna själva, de älskar kaos men vill samtidigt ha pengarna från dessa hemska vita män.
Citera
2016-01-01, 14:51
  #98
Medlem
Finns vissa element av det, och svenska kvinnor älskar att kalla asiatiska kvinnor för thai- och kineshoror (det är tydligen inte rasistiskt) men huvudförklaringen är nog PK/marxism eftersom de flesta svenska kvinnor trots allt föredrar svenska män. Det lär de fortsätta med så länge svenska män har högre inkomst än blattar.
Citera
2016-01-01, 14:59
  #99
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Nå gott folk. Vad tror ni om min analys och mina teser? Komihåg att dessa punkter inte är något jag vet, men TROR så fråga inte om massa källor.

Att en kvinna som vill vara undergiven skulle gå till valurnan och rösta för MENA-invandring och hoppas att det kommer en arab som dominerar henne känns inte riktigt realistiskt. Liiite långsökt kanske?

Om valfri kvinna i landet vill bli dominerad eller våldtagen så kan hon ordna det på fem röda i princip varsomhelst utan att behöva förespråka fri invandring.

Fri invandring är politiskt korrekt och kulturmarxism. Den ideologin dominerar totalt i Sverige. Därför bekänner sig de flesta män och kvinnor till den ideologin vare sig de verkligen sympatiserar med den eller ej. I nordkorea är du kommunist eller får ett nackskott, i Sverige är du PK eller en utfryst sverigedemokrat. Gäller kvinnor och män.
Citera
2016-01-01, 15:06
  #100
Moderator
manamanahs avatar
Finns trådar i ämnet.

Integration och invandring --> Papperskorgen
/Moderator
Citera
2016-01-02, 15:10
  #101
Moderator
manamanahs avatar
Tråd tillbaka efter diskussion med TS.

Papperskorgen --> Integration och invandring
/Moderator
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback