Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2016-11-25, 13:19
  #73
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Men då är dom inte bosatta i Sverige, eller? För Testoviron Depot (testo E), avregistrerades 2013 om jag inte minns fel. Och när Testoviron låg i FASS så brukade dosfrekvensen ligga på upp till tre veckor mellan varje 250mg dos. (ett näst intill genomkorkat sätt att behandla patienten, men så är ju myndigheterna helt livrädda för sunda testonivåer i det här landet)

Intressant var att läsa polisens egen branchtidning, där dom skrev en rejäl artikel om jättebeslaget i Norrköping för ca ett år sedan. Beslaget rörde SVEA. Deras Testo-E snittade på 70-90 mg..(!!). Deras tillväxt, innehöll noll verksamma ämnen. Allt var gravt underdoserat, eller helt placebo.
Finns någon länk till PDF-filen på Hushboard har jag för mig. (någon länkade den i SVEAS, tråd. SVEA försvarade sig med att någon körde på deras namn.. Låter lite långsökt tycker jag)

Extremt offtopic detta men kan tillföra lite sanning till diskussionen; Testoviron Depot är inte på något vis satt ur bruk, vad som krävs är en ansökan om särskild licens för behandling testoviron depot från patienten med tillstyrkt anledning till ansökan.

Mvh,

-Alfred
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback