Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-04-02, 13:03
  #13
Medlem
helenduvals avatar
Sett och hört mycket, vanliga namn för tjejer (ug) är ofta något förminskande men ändå fint, alltifrån vanliga tjejnamn som Dom gillar till mer rollbeskrivnade namn som cumbucket eller liknande. Vanligaste namnet jag hört internationellt på killar (ug) är sissy, sissyboy eller varianter på det. Även om ug kan ha smeknamn/öknamn som de fördrar är det vanligast att Dom bestämmer ett namn och det själva bestämmandet är ändå vad ug gillar.
Citera
2016-12-19, 05:46
  #14
Medlem
BDSM77s avatar
Pappas lilla flicka.
Citera
2016-12-22, 13:29
  #15
Medlem
Jag kallar henne "min lilla flicka", "lillan" när vi ageplayar, annars "slampa", "slyna" och "hora".

Hon kallar mig "pappa" vid ageplay. Annars inget.
Citera
2016-12-22, 20:15
  #16
Medlem
rejmans avatar
Haha bara jag som tycker det är fantastiskt löjligt med alla dessa namn. Håller på att dö av garv när folk kallar sig själva för saker som master eller domina etc. Tjejer som själva kallar sig för slyna får mig att garva rätt ut. Rollspel är ju brutalt tramsigt, förstår inte hur ni inte hur ni kan hålla er för skratt. "Jag har varit en stygg flicka, bestraffa mig." = turnoff/garv.
Citera
2016-12-23, 15:04
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rejman
Haha bara jag som tycker det är fantastiskt löjligt med alla dessa namn. Håller på att dö av garv när folk kallar sig själva för saker som master eller domina etc. Tjejer som själva kallar sig för slyna får mig att garva rätt ut. Rollspel är ju brutalt tramsigt, förstår inte hur ni inte hur ni kan hålla er för skratt. "Jag har varit en stygg flicka, bestraffa mig." = turnoff/garv.

Klart det låter fjantigt när man ser på det i tredje person. Grejen är ju att det är en helt annan sak när man är i situationen, i en roll. Jag har ju kallat kvinnor saker som jag, när jag utanför just den situationen, kan flabba åt som om jag tänker på mig själv som nån avdankad porrskådis från 70-talet. Det är bara det att i den settingen, just där och då, så är det tändande.
Citera
2016-12-23, 19:17
  #18
Medlem
rejmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badbollskrigare
Klart det låter fjantigt när man ser på det i tredje person. Grejen är ju att det är en helt annan sak när man är i situationen, i en roll. Jag har ju kallat kvinnor saker som jag, när jag utanför just den situationen, kan flabba åt som om jag tänker på mig själv som nån avdankad porrskådis från 70-talet. Det är bara det att i den settingen, just där och då, så är det tändande.

Haha jag misstänkte nästan det, eller att ni/du i efterhand kan inse att det låter riktigt märkligt/löjligt/kul. Har svårt att hålla mig i vissa lägen men kan tänka absolut förstå att det funkar om båda går in i rollen. Har svårt att fatta hur man kan vara dödsseriös med rollspelandet bara, kanske för att jag inte träffat någon som går in för det helt heller. Och hur fasen det funkar utanför sängen/settingen, håller folk på och rollspelar i vardagen också?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback