Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-04-17, 21:39
  #25
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurigfax
Beställt!

Gjorde du rätt i! Bästa rallyspelet på måååååånga år
Citera
2016-04-23, 15:13
  #26
Medlem
Lurigfaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boonie
Gjorde du rätt i! Bästa rallyspelet på måååååånga år

Fantastiskt spel Funderar på att köpa en ratt, vilken rekommenderas? Har sett thrustmaster t150 rekommenderas i tråden, någon mer? Spelar på ps4.
Citera
2016-05-10, 11:02
  #27
Medlem
Flinta82s avatar
Körkänslan o.s.v. är fantastisk men jag får inget vidare driv att spela vidare. Känns inte som jag gör "karriär". För lite statistik, hade gärna sett någon form av världsranking eller antal fans eller liknande. Just nu vet jag inte riktigt för vad jag spelar, mer än att det är kul och att jag iom att jag spelar tjänar in till dyrare och bättre bilar.

Btw, vilken bil håller ni som favorit?
Citera
2016-05-25, 09:02
  #28
Medlem
Tampiss avatar
Finns i PS Store för 449:- nu. Jag slog till!
Citera
2016-05-26, 20:43
  #29
Medlem
Hmmm är det samma som kostar 349 kr på Elgiganten?
Citera
2016-08-21, 13:50
  #30
Medlem
Har nyss köpt Dirt Rally Playstation store. Men, hur gör man för att komma vidare i spelet? Jag kan bara köra sträckor i Grekland och då med mini cooper eller Ford eskort. Vad krävs för att komma vidare?
Citera
2016-09-23, 19:13
  #31
Medlem
Elementarts avatar
Dirt Rally till PS4 kostar bara 49 kronor i utvalda butiker hos Elgiganten. Erbjudandet gäller bara denna helg.
Citera
2017-01-20, 08:06
  #32
Medlem
Tja!

Har problem med detta spel. Kör det till Xbox One och jag kommer verkligen ingen vart... Det är så sjukt jävla ubersvårt! Har jag någon inställning fel?
Jag vinner verkligen ingenting. Och bilarna jag möter i rallycross går hela tiden fortare än min bil på rakorna. Har inte vunnit ett enda race. Tvåa på sin höjd.... Jag är ingen mästargamer men Colin serien spelade jag och det gick väl rätt bra får jag lov att säga. Hade oftast banrekord osv när man körde med polare... Men detta är ju fan helt stört
Och om jag fattat rätt måste jag köpa bilar för att kunna delta i andra race... hur fan det nu ska vara möjligt när jag inte vinner något alls. WTF

Tips? Kan man änra svårighetsgrad?
Citera
2017-01-20, 08:11
  #33
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PekkaPojkka
Tja!

Har problem med detta spel. Kör det till Xbox One och jag kommer verkligen ingen vart... Det är så sjukt jävla ubersvårt! Har jag någon inställning fel?
Jag vinner verkligen ingenting. Och bilarna jag möter i rallycross går hela tiden fortare än min bil på rakorna. Har inte vunnit ett enda race. Tvåa på sin höjd.... Jag är ingen mästargamer men Colin serien spelade jag och det gick väl rätt bra får jag lov att säga. Hade oftast banrekord osv när man körde med polare... Men detta är ju fan helt stört
Och om jag fattat rätt måste jag köpa bilar för att kunna delta i andra race... hur fan det nu ska vara möjligt när jag inte vinner något alls. WTF

Tips? Kan man änra svårighetsgrad?

Mitt tips? Skippa karriärlöget.
Citera
2017-05-16, 07:24
  #34
Medlem
Gillar Dirt Rally riktigt mycket men det jag personligen känner att dom behöver göra är att ta bort "restart" alternativet och göra AI's mer realistiska. Problemet är att du i princip har samma 1:a varje race som aldrig gör misstag oavsett vilket event det är vilket blir löjligt. Istället för att det blir utmanande så blir det istället bara dumt för att det är omöjligt i princip att köra ett helt event utan misstag och gör man ett misstag så är man körd då det alltid är samma person som vinner varje event. Vilket leder till att man kör om och om igen vilket är frustrerande. Bättre ifall dom tvingade dig att aldrig starta om men istället göra det mer realistiskt och att det inte alltid är samma AI som vinner varje race. Då har man råd att komma 4:a - 5:a ett event.
Citera
2018-02-22, 04:22
  #35
Medlem
Småsaker jag stör mig på är att exempelvis när radiatorn är trasig och jag verkligen gör allt för att överhetta motorn så händer det inget, lyser bara en gul varningslampa.

Försökte också överhetta bromsarna genom att gasa på ettan/tvåan och bromsa fullt hela 10 km, och ja bromsarna slets men i en onormal långsam takt.


Annars är spelet skitbra!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback