Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-25, 16:38
  #1
Medlem
Hej, efter ha letat runt väldigt länge på lösningar har jag tillslut inget alternativ kvar än att be om hjälp på flashback. Jag kan inte logga in på in router, Zyxel P-2602HWT-F1 med det vanliga lösenordet. Har provat alla sorts olika kombinationer som user/1234, admin/1234, admin/admin, admin/(blank) osv. Har även resettat routern väldigt många gånger och default lösenordet funkar fortfarande inte. Börjar bli riktigt stressad, snälla kom med lösningar och inget jag redan testat, tack på förhand!!
Citera
2015-12-25, 17:00
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rohatretki
Hej, efter ha letat runt väldigt länge på lösningar har jag tillslut inget alternativ kvar än att be om hjälp på flashback. Jag kan inte logga in på in router, Zyxel P-2602HWT-F1 med det vanliga lösenordet. Har provat alla sorts olika kombinationer som user/1234, admin/1234, admin/admin, admin/(blank) osv. Har även resettat routern väldigt många gånger och default lösenordet funkar fortfarande inte. Börjar bli riktigt stressad, snälla kom med lösningar och inget jag redan testat, tack på förhand!!


Du har nog BBB som leverantör och dom har låst ut alla deras kunder från sina Zyxel's pga en artikel i DN i våras där det stod att dom blivit hackade vilket inte stämde, var ett sjujävla helvetes ringande i telefonerna för oss som satt på Teknisk Support. Ring till BBB och berätta vad du vill att dom ska göra så fixar dom det åt dig.
Citera
2015-12-26, 03:47
  #3
Moderator
MondoBizarros avatar
Övriga dator- och IT-diskussioner --> Hårdvara (Nätverk)
/Moderator
Citera
2015-12-26, 16:02
  #4
Medlem
PeterNosters avatar
Du kan komma runt problemet om du drar ur nätverkskabeln och sen gör en hårdvarureset och gör dina inställningar och sen kopplar in sladden. Gör du reset med kabeln i så är BBB där och ställer in något annat.
Citera
2015-12-29, 12:23
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rohatretki
Hej, efter ha letat runt väldigt länge på lösningar har jag tillslut inget alternativ kvar än att be om hjälp på flashback. Jag kan inte logga in på in router, Zyxel P-2602HWT-F1 med det vanliga lösenordet. Har provat alla sorts olika kombinationer som user/1234, admin/1234, admin/admin, admin/(blank) osv. Har även resettat routern väldigt många gånger och default lösenordet funkar fortfarande inte. Börjar bli riktigt stressad, snälla kom med lösningar och inget jag redan testat, tack på förhand!!
user/wifi-lösenord
Citera
2016-07-24, 10:42
  #6
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tohya
user/wifi-lösenord

Jag hade samma problem. Jag fann denna tråd och ditt tips stämde. Tack!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback