Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-24, 10:07
  #1
Avstängd
Jag undrar varför folk är så rädda för den judiska makten. Folk vågar inte säga vad de tycker, eller ens tänka fritt. Ibland, eller rättare sagt oftast, slår Stockholmssyndromet till hos den svenska goyen.

Nu undrar jag varför du är rädd för judiska makten?
Är du medveten om att du är rädd för judiska makten?


Säg inte att du INTE är rädd, för det är rappakalja. Annars hade du inte suttit på internet utan istället varit öppen med allt IRL.

Svara på frågorna och inget annat. Allt annat är OT som rapporteras.
__________________
Senast redigerad av CarlVonSchtekare 2015-12-24 kl. 10:10.
Citera
2015-12-24, 10:42
  #2
Medlem
Har tanken någonsin slagit dig att man kan vara öppen ute i vardagliga livet samtidigt som man utnyttjar internet för att sprida informationen eller ta del av ny information? Vad i helvete, jag är inte rädd för den judiska makten. Livet är inte så jävla allvarligt.
Citera
2015-12-24, 10:52
  #3
Moderator
Ruskigbusss avatar
Hela tråden är ju OT.

Övervakning och integritet --> Konspirationer och alternativa teorier
/Moderator
Citera
2015-12-24, 12:35
  #4
Avstängd
Haha "Den judiska makten".
Citera
2015-12-24, 12:58
  #5
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlVonSchtekare
Jag undrar varför folk är så rädda för den judiska makten. Folk vågar inte säga vad de tycker, eller ens tänka fritt. Ibland, eller rättare sagt oftast, slår Stockholmssyndromet till hos den svenska goyen.

Nu undrar jag varför du är rädd för judiska makten?
Är du medveten om att du är rädd för judiska makten?


Säg inte att du INTE är rädd, för det är rappakalja. Annars hade du inte suttit på internet utan istället varit öppen med allt IRL.

Svara på frågorna och inget annat. Allt annat är OT som rapporteras.

Nä jag är inte rädd för judiska makten, jag är inte rädd för att kritisera statens Israels bosättningspolitik, att man inte erkänner en palestinsk stat där Jerusalem kan bli båda staternas huvudstad. Har inga problem att kritisera när vissa inom judiska gruppen kastar antisemit i ansiktet på kritiker av Israels politik.

Däremot är jag rädd för att folk går på lögner och myter från intoleranta, inkompetenta och imbecilla personer som, likt blöjbarn med rännskita, bölar om judisk makt utan fog.
Citera
2015-12-24, 13:23
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Nä jag är inte rädd för judiska makten, jag är inte rädd för att kritisera statens Israels bosättningspolitik, att man inte erkänner en palestinsk stat där Jerusalem kan bli båda staternas huvudstad. Har inga problem att kritisera när vissa inom judiska gruppen kastar antisemit i ansiktet på kritiker av Israels politik.

Mycket snack och lite verkstad. Du låter väldigt icke-trovärdig. En stor anledning är att du säger inte detta IRL. utan här på FB.

Citat:
Däremot är jag rädd för att folk går på lögner och myter från intoleranta, inkompetenta och imbecilla personer som, likt blöjbarn med rännskita, bölar om judisk makt utan fog.

Kan du ge exempel på dessa "lögner" och "myter"? Än så länge bara snömos utan substans.
Citera
2015-12-24, 14:37
  #7
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlVonSchtekare
Mycket snack och lite verkstad. Du låter väldigt icke-trovärdig. En stor anledning är att du säger inte detta IRL. utan här på FB.



Kan du ge exempel på dessa "lögner" och "myter"? Än så länge bara snömos utan substans.

Snömos, ja det du har själv bidragit med är myt om en särskild makt vilket än om något snömos.

Ja snacka är ju jönsar som dig bra på ni vet inget, begriper inget, kan inget.

Hela tråden bygger på att antingen håller man med eller så är man rädd, du låser argumentationen ditt patetiska skrälle, kom med argumentation och sluta fjanta dig!
Citera
2015-12-24, 14:39
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Snömos, ja det du har själv bidragit med är myt om en särskild makt vilket än om något snömos.

Ja snacka är ju jönsar som dig bra på ni vet inget, begriper inget, kan inget.

Hela tråden bygger på att antingen håller man med eller så är man rädd, du låser argumentationen ditt patetiska skrälle, kom med argumentation och sluta fjanta dig!

Har du inte ens ett enda exempel på det du påstår så är det du som är en efterbliven mupp, eller bara en jude själv som vill förstöra tråden. Troligen är du bara blåst.

Se så, ge ett exempel på dessa "lögner" och "myter".
Citera
2015-12-24, 14:59
  #9
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlVonSchtekare
Har du inte ens ett enda exempel på det du påstår så är det du som är en efterbliven mupp, eller bara en jude själv som vill förstöra tråden. Troligen är du bara blåst.

Se så, ge ett exempel på dessa "lögner" och "myter".

Jaru min intellektuella förmåga verkar överstiga din särskilt då du inte är läskunnig och förstår att judar som grupp inte har den makt du påstår, det är en myt, läs nästa gång ordentligt!
Citera
2015-12-24, 21:52
  #10
Avstängd
Det finns två judiska grupperingar, bankirjudarna (NWO) och synagogjudarna. Bankirjudarna är de farliga, de mördar folk som går emot dem. Synagogjudarna har inte samma makt.

Jag är inte rädd för dem men det är dumt att vara öppen nu, folk är för hjärntvättade. Låt folk vakna lite mer, sen kartlägger man judarna och .... ger dem en blomma....

Kartläggningen kan man börja med redan nu förresten Blommor åt judarna! Ni måste lära er tala i kod, det är så de gör. Förhindra fattigdom i världen betyder förhindra rikedom i Sverige, hjälpa invandrare betyder döda svenskar etc.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback