Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-08, 11:21
  #25
Medlem
brianmolkos avatar
Var med i Julkalendern förra året...som Kakan
Ja men borde hon inte bli utfryst ur feministerna nu när hon gått ner i vikt, sen Iranier då gillar inte SD henne, men hade väl gått hem hos SD om hon vart utan invandrarbakgrund och gått upp i vikt
Citera
2016-02-08, 20:35
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Hon tog avstånd från Rösten i Morgonpasset, förra veckan

Hur tar man avstånd från sin egen röst?! Ifrågasätter inte din uppgift men hur uttryckte hon det?
Citera
2016-02-08, 21:52
  #27
Avstängd
demans avatar
otroligt tillgjord tjej.

pratades om att hennes längd skulle va 1,67m, men detta var nog bredden tidigare. Längden är snarare 1,15-1,20m
Citera
2016-02-08, 22:20
  #28
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Hon tog avstånd från Rösten i Morgonpasset, förra veckan

Är inte det hennes enda röst?

Jag tycker hon är vettig. Hon är inte alls som Kakan.
Citera
2016-02-09, 00:06
  #29
Medlem
Melonleakss avatar
Tror det var runt 2010-2011 som jag såg henne i tv rutan för första gången. Då i ett barnprogram som sändes i flera delar och som heter; Ugglan och kompisproblemet. Jobbar med ungar och de gillade programmet. När jag sen såg henne igen helt nyligen så kände jag knappt igen henne. Det var rösten och ögonen som var det enda som var oförändrat.
Här är ett avsnitt av det programmet: http://www.ur.se/Produkter/164549-Ug...-vad-man-lovar
Citera
2016-02-09, 08:44
  #30
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Hur tar man avstånd från sin egen röst?! Ifrågasätter inte din uppgift men hur uttryckte hon det?
Lyssnade bara med ett halvt öra, men vill bestämt minnas att hon sa nåt i stil med: "på den nya (låten?) låter jag inte alls som i Allsång på Skansen, inte alls..". Hon besvärades av att de spelade ett ljudklipp från Allsång.
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Är inte det hennes enda röst?

Jag tycker hon är vettig. Hon är inte alls som Kakan.
Jag vet inte hur många röster hon begagnar sig av, Shima, men det lät på na som att hon hade ett gäng på lager...

Citera
2016-02-09, 08:56
  #31
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Lyssnade bara med ett halvt öra, men vill bestämt minnas att hon sa nåt i stil med: "på den nya (låten?) låter jag inte alls som i Allsång på Skansen, inte alls..". Hon besvärades av att de spelade ett ljudklipp från Allsång.

Jag vet inte hur många röster hon begagnar sig av, Shima, men det lät på na som att hon hade ett gäng på lager...



Hon menade inte sångröst? För där har hon ett brett register, både ljus och djup röst. Talröst så är det ju hennes flickiga, monotona, sköra röst den enda jag har hört, hon har ju den i sitt skådespel också vilket både hjälper och stjälper henne.
Citera
2016-02-09, 09:30
  #32
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Hon menade inte sångröst? För där har hon ett brett register, både ljus och djup röst. Talröst så är det ju hennes flickiga, monotona, sköra röst den enda jag har hört, hon har ju den i sitt skådespel också vilket både hjälper och stjälper henne.
Klart hon menade sångröst, vad tror ni jag pratar om?
Citera
2016-02-11, 22:00
  #33
Moderator
Humbugs avatar
En skön tjej. Kan bli en skön profil både som komiker och sångare. Uppfattar henne dock som utövande feminist, men man kan ju inte ha allt.
Citera
2016-04-11, 09:03
  #34
Medlem
Jag har mycket svårt för henne

Håller med flera tidigare talare här om att det inte verkar vara något speciellt med henne även om hon försöker framstå som speciell. Hört några intervjuer med henne och det var där jag blev trött på henne. I varje intervju skall hon försöka vara såååå intellektuell och bl.a. använda ordet "transformation" varje gång vilket störde mig. Hon sade även om sig själv att det nu var kul att en intellektuell tjej med attityd nu släppts fram. Självklart är hon vänster, finns ju inget annat alternativ och det var väl en stor anledning till varför SVT valde att promota henne plus att hon är relativt ung, kvinna, utländsk bakgrund, speciell stil och märklig röst samt vågar ta för sig. Sen att hon inte verkar vara så begåvad eller något speciellt med henne egentligen om man bara suddar lite på ytan spelar ju ingen roll. Hon verkar bara vara så fruktansvärt pretentiös så man blir trött. Det är väl som Gina Dirawi "Ja där tar vi en ung invandrartjej som är extrovert och skojar om stereotyper och nu har hon scenvana från idol med, perfekt hon får bli vårat nya ansikte utåt". Sen att Gina inte har någon talang och är ganska kass och tråkig samt saknar begåvning och karisma som en programledare skall ha spelar ingen roll. Båda inkvoterade såklart!
Citera
2016-10-30, 15:57
  #35
Medlem
Moltas666s avatar
Hon ser ut som om hon vore gravid i sjätte månaden. Är det Kalle Moreaus som är fadern?

http://www.expressen.se/noje/kalle-m...rilar-i-magen/

Citat:
Musikern Kalle Moraeus börjar rodna i lördagens avsnitt av SVT:s "Moraeus med mera".

Programledaren flörtar nämligen öppet med den kvinnliga artisten och skådespelerskan Shima Niavarani.

– Jag känner lite fjärilar i magen, säger Moraeus om Niavarani i avsnittet.

Kalle Moraeus har helt tappat stilen. Gubbsjuk farbror?

-----------

http://www.dn.se/kultur-noje/shima-n...-det-har-aret/

Är det hormonrubbningarna som får henne att låta som en infantil sjuåring?

Citat:
– Ett fett år, jag gillade det här året, säger Shima Niavarani, uppkrupen i sin soffa.

Arbetstakten gav henne visserligen hormonrubbningar, men det var det värt.
Citera
2017-06-27, 21:07
  #36
Medlem
Är hon flata?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback