Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-12-19, 23:24
  #1
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Här samlar vi erfarenheter, positiva som negativa, om nämnt märke. Sök i tråden och läs igenom innan ni ställer en fråga som antagligen redan besvarats.
Citera
2015-12-23, 22:29
  #2
Medlem
Kört med YIPPIE sedan en vecka tillbaka.
Hunnit sätta deras Testo E , Två gånger, lätt att få upp, sätts enkelt och det är smärtfritt .
Körde Decan för första gången idag och den var också väldigt smidig att få upp, Lite trögare att sätta men ingen stor smärta efteråt, lite ÖM bara.
Återkommer med utvärdering av resultat ifrån dessa oljor om någon månad!
Citera
2015-12-26, 23:21
  #3
Medlem
Tja mina vänner legend här!

Utvärdering: alla esterer har precis börjat kicka så dags för min utvärdering.
kör just nu : Trenbolone Enanthate 200mg/ml
Trenbolone Acetate 150mg/ml
Testosterone Enanthate 250mg/ml
npp

Otroligt fina oljor smärtfria och lena, blandar ju alla i olika så kan inte direkt säga om någon är seg eller inte ! oljorna är iallfall i Smärtfri träsket och lenheten få 10/10 enligt mig finns alltså inget att klaga på!

kan faktist inte säga hur nöjd jag är var längesedan jag körde oljor i denna klassen antagligen har jag fått underdoserat ett tag, men men. pumpen stannar biceps spricker helt ärligt får sån pump ni vet så man börjar springa runt i cirklar som när man slår i lilltån haha.
Iallfall pumpen är otrolig, trycket e underbart, fettet droppar som smör.
Ger oljorna 9/10 hittils skulle gett dom 10/10 men vill komma in några veckor in i kuren känns som jag är alldeles för nöjd
När en bristning dyker upp under passet när man snackar om pump dålig bild men men who cares.(aldrig hänt mig under ett pass): https://www.anony.ws/image/JfWD

Nöjd kund

legend.
__________________
Senast redigerad av legendhb 2015-12-26 kl. 23:30.
Citera
2015-12-30, 23:51
  #4
Medlem
AnabolicMindss avatar
Fler omdömen tack!
Citera
2016-01-15, 22:28
  #5
Medlem
Som utlovat skulle jag återkomma ,
Deras Testo E måste vara överdoserat.
Riktigt vass, grymt nöjd med den !
Började med Decan 23/12 Villket är
3 veckor lite drygt, Så det är för tidigt ännu !
Citera
2016-01-15, 22:36
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FitnessGalaxyn
Som utlovat skulle jag återkomma ,
Deras Testo E måste vara överdoserat.
Riktigt vass, grymt nöjd med den !
Började med Decan 23/12 Villket är
3 veckor lite drygt, Så det är för tidigt ännu !

Vad jämför du med? Det är ju din första kur.
Citera
2016-01-16, 09:28
  #7
Medlem
@Gunnar.Hermansson
Tja min vän !
Tack för frågan

I början så körde jag typ 5-6 veckor med en Susta ifrån annat märke. Så jämnförelsen har skett med
den jag hade då, och vad jag har nu, det är dom ända oljorna jag kan jämnföra !
Det är sant att jag just nu kör min första Olje baserade kur, men har sen innan köpt en del
Dbollar, Winstrol, Sarms, och liknande
Citera
2016-01-17, 02:16
  #8
Medlem
Zyrtecs avatar
Inga fler som kan ge utlåtande om detta märke än ovanstående herre?
Tänker då mer på deras Testo E och Tren E
Citera
2016-01-20, 14:49
  #9
Medlem
Mycket nöjd med detta märket, de bättre man testat! 10/10 vialer.

mvh
Citera
2016-02-16, 18:06
  #10
Medlem
Någon som testat deras dbollar? Bra krut?
Citera
2016-02-18, 22:16
  #11
Medlem
mrsnowmans avatar
Kört deras Testo E ett tag nu och den fungerar ypperligt. Har förutom "känslan" även kollat upp mina testonivåer via blodprov och de är hel ok i förhållande till den dos jag ligger på. Har väldigt många testo e only kurer i bagaget att jämföra med.

Kör även på deras Tren A nu men där kan jag inte ge något helt ärligt utlåtande då det är första gången på tren för mig. Efter 7-10 dagar känner jag betydligt mycket bättre tryck på träningspassen och styrkeökningarna märks rejält. Helt underbart när man kan köra mågra reps tills muskeln är tröt och där man tidigare fått avbryta så går de å tvinga fram 1 repp till och 1 till =) Som sagt, första gången med tren för mig. Efter allt man läst hade jag skyhöga förväntingar och gick in väldigt försiktigt, kör nu på 150 eod men började med 100. Kan inte säga om styrkeökningarna, trycket i kroppen osv är i paritet med doseringen då jag saknar tidigare erfarenheter men känner mig väldigt nöjd.
Citera
2016-03-01, 08:55
  #12
Medlem
mrsnowmans avatar
Tren A av fabrikat YKL är nu testat med roidtest, kört både A amp test och B/uv test. Allt är i sin ordning
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback