Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-29, 07:07
  #145
Medlem
buttnutters avatar
Vad har hänt med det här svinet egentligen? Hans namn står inte längre att finna på diverse personsöksidor (ratsit, birthday, m.m.). Skyddad identitet eller möjligen självmord?
Citera
2019-08-11, 17:11
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Anders är fan bäst!
Aldrig sett en person som är såpass rättvis och samtidigt hård på ett vänligt sätt. I slutet av dagen så verkar det som att han alltid styr upp saker o ting om ingen annan gör det och ibland måste man vara hård på det sättet han är.

Helt rätt gjort av han och det var ingen ogrundad misstanke heller! Hatten av om du läser det här, Anders Öfvergård!
Helt enig med dig! Anders är så jävla grym! Hans sätt att prata med dom medverkande är väldigt mänskligt och han är inte rädd för att säga sanningen, man undrar ju om han har en psykologiutbildning i bakgrunden? Jag gillar verkligen honom och hans program har nog hjälpt många familjer. Hoppas bara att det inte är fejkat på något sätt, typ att dom talar om vad han ska säga som typ ett manus, men det tror jag inte för han verkar vara likadan i alla program som han är med i... Adam Alsing är flera mil från Anders när det gäller att hjälpa paren utöver att bygga. Adam har inte alls samma pondus och kunnighet som Anders har. Så jag säger som du -Anders, om du läser detta så vill jag att du ska veta att du är BÄST!! Jag saknar dig sååå mycket i programmet!
Citera
2020-01-13, 09:53
  #147
Medlem
När släpps denna skitstövel ut? Detta år?
Citera
2020-01-13, 11:04
  #148
Medlem
illerkids avatar
Söker man på hans pers.nr, så kommer det här namnet upp.

https://mrkoll.se/person/Tomas-Ronny...mbTAQmcYfrrahA
Citera
2022-09-25, 21:37
  #149
Medlem
Ingenting nytt om denna man? Han bor i Holafors och åker omkring i en svart pickup med skåp.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback