Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-11-08, 19:50
  #1
Medlem
$Snake$s avatar
Behöver hjälp asap med need for speed underground 2 till pc, har kommit till stage 2 men finns ingenting att göra, förutom bruden som säger "go to the car lot now and return my car" men jag har inte den. Tips?
Citera
2005-11-08, 19:56
  #2
Medlem
IMPlicits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av $Snake$
Behöver hjälp asap med need for speed underground 2 till pc, har kommit till stage 2 men finns ingenting att göra, förutom bruden som säger "go to the car lot now and return my car" men jag har inte den. Tips?
Det är den bilen du sitter i. Åk dit hon säger så får du ny bilrackare.
Citera
2005-11-08, 20:10
  #3
Medlem
$Snake$s avatar
jag får ingen ny har 3 bilar, har testat att åka dit med alla, men jag får bara erbjudande att köpa nya, köpte en supra men hände inget... hjälp mig =(
Citera
2005-11-08, 20:12
  #4
Medlem
IMPlicits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av $Snake$
jag får ingen ny har 3 bilar, har testat att åka dit med alla, men jag får bara erbjudande att köpa nya, köpte en supra men hände inget... hjälp mig =(
Humm.. jadu. Då kan jag nog tyvärr inte hjälpa dig.
Citera
2005-11-08, 20:15
  #5
Medlem
$Snake$s avatar
snällllaaaa bytte in min första bil... ingenting hände nu har jag bara 1 bil kvar som jag inte bytt men vill inte byta in den... sååå ball
Citera
2005-11-08, 20:40
  #6
Medlem
mo0kies avatar
kom ihåg att du måste färga allt! även om det blir fult
avgas rör ,rutor,fälgar..ALLT, för du stiger du i ranking & då kommer du vidare i spelet
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback