Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-10, 23:03
  #2401
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vorlander
Om jag var neutralt inställd till mens innan det här programmet så var det här droppen som fick bägaren att rinna över. Nu tycker jag mens är riktigt äckligt och något som borde vara en privatsak som det alltid har varit. Det finns många som har problem med dålig mage men ändå måste jobba så vi kan väl också skapa bajscertifierade arbetsplatser när vi ändå håller på?
inkontinenscertfierade också
Citera
2018-10-11, 14:28
  #2402
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Om ni inte fått nog av feministdiskussionerna som varit senaste veckorna kan jag med glädje meddela att man ska ägna hela programmet åt "trumvirvel".......

#Metoo

Å andra sidan ska alexander bard vara med. Det lovar väl gott för att man får lite andra perspektiv och heta diskussioner. Nån idiot från FI ska vara med också.
Citera
2018-10-11, 15:36
  #2403
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Om ni inte fått nog av feministdiskussionerna som varit senaste veckorna kan jag med glädje meddela att man ska ägna hela programmet åt "trumvirvel".......

#Metoo

Å andra sidan ska alexander bard vara med. Det lovar väl gott för att man får lite andra perspektiv och heta diskussioner. Nån idiot från FI ska vara med också.
Ska Åsa Linderborg också vara med? Hon som nu bagatelliserar metoo i dag efter att ha hängt ut Benny Fredriksson, som ledde till att han tog livet av sig? Inteessant twitter-kväll, undrar om twitter imploderar
Citera
2018-10-11, 19:58
  #2404
Avstängd
kattemakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Om ni inte fått nog av feministdiskussionerna som varit senaste veckorna kan jag med glädje meddela att man ska ägna hela programmet åt "trumvirvel".......

#Metoo

Å andra sidan ska alexander bard vara med. Det lovar väl gott för att man får lite andra perspektiv och heta diskussioner. Nån idiot från FI ska vara med också.

#Metoo ikväll? Det tar aldrig slut. Jag som trodde det skulle handla om bajscertifiering ikväll.
Citera
2018-10-11, 22:05
  #2405
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Å andra sidan ska alexander bard vara med. Det lovar väl gott för att man får lite andra perspektiv och heta diskussioner. Nån idiot från FI ska vara med också.


Det är LO-festprissen! Det brukar gå överstyr som fan!


Vad fan gör de i en bar? Känns som ett jävligt konstigt ställe för en debatt.
__________________
Senast redigerad av Mikeyjames 2018-10-11 kl. 22:09.
Citera
2018-10-11, 22:43
  #2406
Medlem
Mikeyjamess avatar
Jaha, först tekniska bildproblem och nu ljudstrul. Sabotage för första gången i Opinions historia?
Citera
2018-10-11, 23:19
  #2407
Medlem
Ulrika Borg var ju vettig det jag såg. Tänk om det fanns fler vettiga kvinnor som henne som fick synas och färre galningar som den där unga tjejen från fatta som man tack och lov slapp se under bildstörningarna.
Citera
2018-10-12, 07:01
  #2408
Avstängd
Vad tyckte ni om den feministiska författarinnan som svarade "lucky you" när Alexander Bard berättade om alla kvinnor som hoppar på honom och tafsar på krogen?
Är det "lucky you" som gäller även när kvinnor blir tafsade på?
Citera
2018-10-12, 07:04
  #2409
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubba33
Vad tyckte ni om den feministiska författarinnan som svarade "lucky you" när Alexander Bard berättade om alla kvinnor som hoppar på honom och tafsar på krogen?
Är det "lucky you" som gäller även när kvinnor blir tafsade på?

Vänsterpatrasken får syntax error när de hör sådant som Bard sa. Logiken upphör, argumenten är som bortblåsta.

Slutade se på skiten för några år sedan.
Citera
2018-10-12, 07:39
  #2410
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Vänsterpatrasken får syntax error när de hör sådant som Bard sa. Logiken upphör, argumenten är som bortblåsta.

Slutade se på skiten för några år sedan.
Jag kollade bara för att min fru slötittade på det och hon reagerade på "lucky you", så jag checkade på svt-play om hon verkligen hörde rätt.
Och visst hörde hon rätt.
Så i fortsättningen ska jag säga "lucky you" ifall någon kvinna beklagar sig åt att någon tafsat på henne.
Citera
2018-10-12, 14:36
  #2411
Medlem
Sen när började Alexander Bard med långbyxor? Fantastisk retorik ifrån flatan vid baren som tycker att bara för att många kvinnor råkar illa ut så gör det inget att många män blir oskyldigt dömda. Eller dömda är ju fel då det inte finns någon dom utan det räcker med en rad på #metoo. Medlen helgar målet, som Bard sa att hon tyckte.
Citera
2018-10-12, 19:35
  #2412
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
Jag har slutat titta på Opinion live eftersom jag helt enkelt inte står ut med den erbarmligt usla och ibland öppet partiska och vänsterfeministiska programledaren Belinda Olsson. Synd, för programidén är bra, men men ...

Kan hon ha någon personlighets störning som gör att hon saknar empati.
Hon verkar oberörd fast hon är delaktig i att förstöra folks liv samt
verkar glad när oskyldiga hängs ut och karriärer och liv förstörs.
Hon verkar tycka om känslan av makt.
Psykopat eller sociopat kanske.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback