Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-27, 01:48
  #1657
Medlem
cerealtubemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fresk66
Hanif Bali var helt briljant ikväll och var totalt överlägsen. Underbar person!

Gerton och Kahvre var bland det mest patetiska och horribla jag beskådat. Gerton är riktigt, riktigt skrämmande. Han vill alltså, bland annat, att alla 30-40 åringar som kom hit 2015 och 2016 ska bedömas efter den ålder de uppgav när de kom, dvs cirka 16 år så att alla får amnesti. Gerton är riktigt farlig.

Kahvre talar så osammanhängande med så luddiga, obegripliga och konstiga argument, så där blir det mest bara en gäspning.

Som 74årig suput är Gahrton snart död. Inte för att jag önskar livet ur äldre jag är inte Anne Ramberg. Rena ondskefulla män som Gahrton har jag inte mycket överseende med. Vems briljanta idé var det ens att ta in honom i studion.
Citera
2017-10-27, 02:16
  #1658
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Jag är rädd för att du blir det. Programmet var verkligen ingen höjdare.



Hani Bali var ju briljant!

Jag är nöjd!
Citera
2017-10-27, 02:56
  #1659
Moderator
Oddballs avatar
Gahrton tycker Hanif Bali borde identifiera sig med afghanska flyktingpojkar eftersom han har det med sig i bagaget. Då tycker jag Per Gahrton borde identifiera sig med Kikki Danielsson och andra fyllskallar som satt sig bakom ratten när de vet att de är berusade.

Skillnaden är väl att aset Gahrton gjort det flera gånger och försökt komma undan med förklaringen att han hade med sig en sexpack starköl som han drack direkt efter dikeskörningen eftersom han var tvungen att lugna nerverna... Undrar f.ö om inte Sverige varit ett aningens bättre land om han istället för diket mött en norrländsk timmerbil med full last i 100 km/h...

Rattfyllon står inte särskilt högt i kurs hos mig, vilket kanske märks.
Citera
2017-10-27, 03:34
  #1660
Medlem
GenesisPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cerealtubeman
Första hotet inne som Hanif skriver finurligt har inte public service ansvar över sin svans? En Reza vill knulla Hanif mamma och önskar tortyr till Hanif.

https://m.facebook.com/story.php?sto...6&id=519550685

Haha, logisk kullerbytta av investeringen. Och vad är det med invandrare och hotet: "knulla din mamma"?

Det är kanske en fras som fastnar efter 10 generationer av inavel.
Citera
2017-10-27, 04:15
  #1661
Medlem
Vet inte om ni märkte det men den muslimske flickan, talespersonen för dito pojkarna, läste ur ett manus hela tiden när hon pratade. Någon, SVT(?), hade skrivit vad hon skulle säga och hon stakade sig genom texten.

4 personer plus utvald publik mot Bali och ändå sopade han mattan med dem!
Citera
2017-10-27, 05:47
  #1662
Medlem
Utbrytarens avatar
Mycket bra insats av Hanif Bali (M), och även en god insats av Fredrik Bengtsson, Migrationsverket.
Övriga var det mer eller mindre pinsam pajasnivå på i diskussionen om utvisningarnna till Afghanistan.

Bali och Bengtsson var de enda med koll på verkligheten rörande afghaner utan asylskäl, utan skyddsskäl i Sverige etc.

Afghanerna i fråga alltså i de flesta fall = asyl-shoppingmissbrukare och asyl-trosivrare, supportade av svensk vänsterextremism och antal avdankade/nyvaknade Gambiadylika sexuellt utsvultna batikkvinnor...

Bali hade på tok för lätt motstånd.
Man bör inte skriva sånt här om 74-åringar kanske: Per Gahrton var inte bara usel och extremt pajig, gaggig och löjeväckande. Av hans framträdande som helhet fick man vibbar av att tro att han enrollerats i programmet för att idka ett dåligt senior-freakshowsegment. Jag försökte tänka att han bara var småpackad och försökte raljera lite i det viktiga ämnet och flamsa mästrande (som bara han kan) med påläste Bali - men det var på riktigt...

Den patenterat storhetsvansinniga husultraaktivisten, afghaner-åldersbedrägeri-underblåsaren, asylshoppingmissbrukarförespråkaren, propaganda-hen i hucklet, illegala afghaner-talespersonen - SVT och Opinion Live aka när man inte trodde det gick att komma lägre än "lägre än Glocalnet"...

Belinda Olsson? Det mesta är sagt om Belindas kassa nivå under åren. Fascinerande hur hon klarar av att vara så urkass som hon är. Proafghaner/batikragata-radarn slog i taket snabbare än ett Falcon HTV-2-plan i toppfart när hon öppnade käften för sitt lobbande för...The Afghan Asylum-Extortion Industry In Sweden...
__________________
Senast redigerad av Utbrytaren 2017-10-27 kl. 05:57.
Citera
2017-10-27, 08:06
  #1663
Medlem
Starbacks avatar
Under gårdagskvällens sändning formades efterhand en hypotes om Hanif Bali, hos mej. Jag insåg att orsaken till Hanif Balis missprydande talibanskägg med största sannolikhet fyller ändamålet att dölja hans elaka käft (tunna läppar och ett insprängt hånleende).

Ytterligare en hypotes om Hanif Bali tog form under kvällens gång och det var insikten om att Bali
inte bara seglat på en räkmacka under åren i Sverige utan också gjort det som ett tydligt fall av
DSM-5-personlighet, d v s den yngsta benämningen på Aspergers.

En DSM 5-person präglas av oviljan att ta till sig förnuftsargument och är oftast totallåst då det gäller sina egna åsikter. Jag beklagar hans föräldrars beslut att skicka honom till Sverige 1991. Är det inte typiskt att just M härbärgerar detta defekta exemplar av människa, och skänker honom livsluft?
__________________
Senast redigerad av Starback 2017-10-27 kl. 08:10.
Citera
2017-10-27, 08:22
  #1664
Medlem
Mannerström var kvällens behållning, så enkelt o rakt han klädde av Belinda och hennes MeToo aktivister, tror flickorna att livet alltid är en dans på rosor? tydligen måste dessa självframhärdade bloggare, youtub'are mm leva i en liten konstlad värld, nää lyssna på farbror Leif, han har lite livserfarenhet!

...och sen vem var denne Eric som dom tydligen hade torterat med nålar under naglarna innan programmet, aldrig skådat sådan ynklig figur som bad om ursäkt för att han fanns, eller var det bara det att han hade tappat sinryggrad? Man kan be om ursäkt på olika sätt, detta var det mest ynkliga jag hört!

Övrig Afghanprpaganda var för dålig för att ens kommentera, heder åt MIG mannen, han var ärlig, rak o cool. Jävla tur att inte Eliasson är kvar som chef där, han hade slirat som han alltid gör.... stackars polisanställda!
Citera
2017-10-27, 09:38
  #1665
Medlem
grey.eagles avatar
Ja här briljerade Hanif, tycker det är märkligt att svt´s representant inte tryckte hårdare på att Sverige lagar skall följas.

Vilka signaler skickar SVT egentligen.
Citera
2017-10-27, 10:34
  #1666
Medlem
Drozds avatar
Märktes att Belinda var lite skraj för den grinige Leif Mannerström (som verkade ha vaknat på fel sida). Och hur fasen skulle han kunna veta så säkert att det inte tafsats och mobbats på hans restauranger, knappast något utsatta springer till högsta chefen och pratar om? Och att han inbillar sig att personalen beter sig likadant när han kommer ner och hackar lök eller står i kassan är han ju inte så lite naiv.
Citera
2017-10-27, 11:17
  #1667
Medlem
cerealtubemans avatar
Nu är jag förvirrad igen Fatemeh vill åldersbestämma Bali. Hanif är 30år? En vuxen man har han utgett sig för att vara barn?

https://mobile.twitter.com/fatemeh_k...50196839583744

Enligt åldersfuskande Amir är Hanif emot flyktingar.

https://mobile.twitter.com/nabizadeh...47744941678592

Någon från ungisverige skrev att Hanif bör vara försiktig så han inte blir våldtagen.

https://mobile.twitter.com/hanifbali...15949768986624

Hanif är kung hans svar Vill ni ha humor bläddra bland Hanif tweet.
__________________
Senast redigerad av cerealtubeman 2017-10-27 kl. 11:20.
Citera
2017-10-27, 11:27
  #1668
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Under gårdagskvällens sändning formades efterhand en hypotes om Hanif Bali, hos mej. Jag insåg att orsaken till Hanif Balis missprydande talibanskägg med största sannolikhet fyller ändamålet att dölja hans elaka käft (tunna läppar och ett insprängt hånleende).

Ytterligare en hypotes om Hanif Bali tog form under kvällens gång och det var insikten om att Bali
inte bara seglat på en räkmacka under åren i Sverige utan också gjort det som ett tydligt fall av
DSM-5-personlighet, d v s den yngsta benämningen på Aspergers.

En DSM 5-person präglas av oviljan att ta till sig förnuftsargument och är oftast totallåst då det gäller sina egna åsikter. Jag beklagar hans föräldrars beslut att skicka honom till Sverige 1991. Är det inte typiskt att just M härbärgerar detta defekta exemplar av människa, och skänker honom livsluft?

Ditt sätt att ställa den frågan i ett sammanhang där han annars unisont hyllas, utan att på något vis anknyta till det först, tyder ju också på någon form av autism ironiskt nog.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback