Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-19, 22:11
  #1633
Medlem
Belinda sa just att en profil på Expressen har anklagats under metoo, det har gått mig förbi, vem och för vad?
Citera
2017-10-19, 22:47
  #1634
Medlem
DragonOnWall8s avatar
[quote=Foolson|62104885]Belinda sa just att en profil på Expressen har anklagats under metoo, det har gått mig förbi, vem och för vad?[/


Kan du fuckxng googla skvaller pressen själv..!
__________________
Senast redigerad av DragonOnWall8 2017-10-19 kl. 22:50.
Citera
2017-10-19, 22:59
  #1635
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Kan du fuckxng googla skvaller pressen själv..!

Han är ingen fuckxng Expressen-profil.

Hon korrigerade sitt uttalande i slutet och sa att det var ett syftningsfel.
Citera
2017-10-20, 00:07
  #1636
Medlem
PlutoJs avatar
Frida Boisen var ju mest undfallande och slirig, hela tiden med ett obehagligt leende när hon skulle förklara diskrepansen i mediernas förhållningssätt till att hänga ut folk. Lite grann som att "ja se vanligt folk, pöbeln och plebejerna fattar ju ingenting av vårt oerhört upphöjda sätt att arbeta."
Citera
2017-10-20, 17:45
  #1637
Medlem
GenesisPs avatar
Intressant, att så fort det handlar om sexuella övergrepp och sexuellt motiverade handlingar ska ofta invandrare vara med i debatten och framställas som ljusets riddare. När det de facto är invandrare, och deras kvinnosyn, som står bakom mycket av de ökade sexualbrotten i Sverige.

Det är en sak att kalla en kvinna för hora och tafsa, och en annan på hur de omkring och samhället reagerar. Så länge det finns starka patriarkala regler och religiösa lagar på hur kvinnor ska bete sig och gå klädda inom de invandrade kulturerna, kommer inte den allmänna synen att förbättras, särskilt inte i områdena som redan nu domineras av hedersstrukturer, Sharia och klanmentalitet. Det är en sak om några individer kaosar, en helt annan om ett religiöst och kulturellt system finns som grund och upprätthåller misogynin och okejar att kvinnor är mindre värda.

Det blir svårt att ta en helinlindade muslimsk kvinna på allvar när hon uttalar sig om tafsningar, taskig kvinnosyn och könsord. Hon tillhör en religion som på ett tydligt sätt underställer kvinnan mannen i allt.
Citera
2017-10-20, 19:11
  #1638
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Fy fan, kolla reprisen. Äckliga-Vidriga-sliskiga-mp-äckel. Fy fan.
Citera
2017-10-21, 00:16
  #1639
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Kollade hela programmet på play nu, det enda jag kan säga = fy fan, vilken dålig produktion!
Vidriga programledaren/SVT slickar muslimen i bakdelen. Beklämmande!
Citera
2017-10-21, 10:30
  #1640
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigNisse
Ni kan försöka omvända mig SVT hur mycket ni vill...När jag ska köpa Negerbollar så säger jag Negerbollar och riktigt får jag 4 negerbollar till kaffet ..vad är problemet ??

Vem fan äter 4 negerbollar till kaffet? 1 brukar räcka, eller max 2.

Ni som blev kränkta kan byta ut ordet negerboll till "chokladboll med afrikansk härkomst"
Citera
2017-10-26, 22:37
  #1641
Medlem
another-devils avatar
Idag, 26/10 var det alla (inkl Belinda) mot Hanif Bali.

Omröstningen på programmets nätsida visade att nästan 85% vill utvisa hazarerna. Det glömde Belinda att nämna.

https://www.svt.se/opinion/liveflode...0-2a2df82c049f

När ska galenskapen om skäggbarnen släppa?
Citera
2017-10-26, 22:37
  #1642
Medlem
Miljöpartiet uppmuntrar alltså folk att lämna svårt sargade länder, så att de istället kan bli "en tillgång" för Sverige.
Vem ska bygga upp dessa länder igen?

Varför indoktrinerar man folk med att mångkultur är det bästa som finns, när i verkligheten det som sker är att folk ställs mot varandra,
och följaktligen vem som helst kan starta infekterade, destabiliserande, samhällsomstörtande kampanjer...

Kraftigt skevt land...
I vanlig ordning vågar/får ingen med svenskt efternamn ta ställning i studion.
Citera
2017-10-26, 22:41
  #1643
Medlem
Totalt ansvarslös media och svenska politiker som lyckats ställa folk mot folk så här.
Noll konsekvensanalys, kraftigt vinklad propaganda, desinformation, demokratur är vad man lyckats rama in detta med.
.
Citera
2017-10-26, 22:43
  #1644
Medlem
Bodickers avatar
Tack gode gud för en riktig karl som leif! Han böjer sig inte för kvinnorna och deras anekdotiska upplevelser med klara agendor som ska föreställa samhällsstrukturer. Stå upp för fan, sluta tramsa. Bra leif!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback