Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2021-04-19, 19:43
  #49
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
https://www.svd.se/chip-kan-bli-fram...vard-praktiskt

"Chip kan bli framtidens sjukvård: ”Praktiskt”"

– Den verkligt omvälvande användningen för chip är hälsomätning, säger Sjöblad.

Bra tråd. Synd att den inte fått mera spridning. Vissa menar att man injicerar någon liknande funktion med mRNA-vaccinet. Antingen det eller att det ligger i pipline för det.
Citera
2021-04-19, 20:01
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Bra tråd. Synd att den inte fått mera spridning. Vissa menar att man injicerar någon liknande funktion med mRNA-vaccinet. Antingen det eller att det ligger i pipline för det.

Jag tror att mörkertalet för biverkningar av vaccinen är massiva, om vaccinet innehåller nanoteknik återstår att se.
Det är synd att tråden inte fått större spridning, men det antar jag på att det vart ganska tyst de senaste två åren angående chippningen, nu börjar man pusha för det igen på en stor skala verkar det som... Allt som behövdes för folket att acceptera det var ett virus som knappt dödar någon alls under 70.
I över ett år har de skrämt upp folket om detta, dubbelmutationer, trippelmutation härnäst?

Vi får se vad allt leder till, vi får hoppas på att vaccinet inte blir obligatoriskt, för då får jag nog bli en andraklassens medborgare när jag vägrar...
Citera
2021-04-19, 20:48
  #51
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
Jag tror att mörkertalet för biverkningar av vaccinen är massiva, om vaccinet innehåller nanoteknik återstår att se.
Det är synd att tråden inte fått större spridning, men det antar jag på att det vart ganska tyst de senaste två åren angående chippningen, nu börjar man pusha för det igen på en stor skala verkar det som... Allt som behövdes för folket att acceptera det var ett virus som knappt dödar någon alls under 70.
I över ett år har de skrämt upp folket om detta, dubbelmutationer, trippelmutation härnäst?

Vi får se vad allt leder till, vi får hoppas på att vaccinet inte blir obligatoriskt, för då får jag nog bli en andraklassens medborgare när jag vägrar...

Samma här. Finns inte en chans att jag tänker låta dem injicera något som helst i mig.
Citera
2021-04-28, 07:34
  #52
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/f...arnan-och-ogat


Konspirationsteorier som blir sanna...
Citera
2021-04-28, 08:33
  #53
Avstängd
Mertillens avatar
Här är något typiskt i dessa artiklar.

"Längre fram ser Roxhed många möjligheter för mikro- och nanoteknik i vården"

"Möjligheter". Ingenting någonsin om vad som är tveksamt och hotfullt

och därför behövs ny massmedia som inte är infiltrerad av samma krafter som kontrollerar SVT och DN och alla andra tidningar.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback