Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-17, 15:59
  #1
Medlem
Hej där, jag har nyligen uppgraderat mig från min gamla S3:a till en Galaxy S5, och jag har bestämt mig för att roota även denna mobil. Det gick felfritt att roota förra mobilen fast det finns ju risker att något går fel och allt går åt helvete.

Så, har någon av er en pålitlig guide angående hur man rootar en Samsung Galaxy S5 SM-G900F som kör Andriod 5.0.


-Hjälp uppskattas

PS: Anledningen till att jag startar en helt ny tråd är att jag gärna vill ha hjälp omgående med tanke på att jag snart ska ut o åka och inte kommer att ha tillgång till en dator.
Citera
2015-12-17, 16:12
  #2
Avstängd
finanshaj1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chroma
PS: Anledningen till att jag startar en helt ny tråd är att jag gärna vill ha hjälp omgående med tanke på att jag snart ska ut o åka och inte kommer att ha tillgång till en dator.
Då ska du inte roota nu eftersom du kommer göra fel första gångerna och då behöver du en dator att fixa det. Annars blir du utan telefon helt när du är ute och åker.

Nej, roota sen när du har ca 1-3 timmar på dig.
Citera
2015-12-17, 16:45
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finanshaj1
Då ska du inte roota nu eftersom du kommer göra fel första gångerna och då behöver du en dator att fixa det. Annars blir du utan telefon helt när du är ute och åker.

Nej, roota sen när du har ca 1-3 timmar på dig.

Jag ska inte åka förän i övermorgon, jag vill ha det gjort innan dess dock.

Jag har som sagt rootat 1 gång innan vilket gick felfritt.

Vet du några bra guider?
Citera
2015-12-17, 20:05
  #4
Medlem
bump, några bra guider tack?
Citera
2015-12-22, 19:53
  #5
Medlem
Anti-WOGs avatar
http://www.swedroid.se/forum/forums/...tveckling.270/
Citera
2015-12-22, 19:57
  #6
Medlem
Anti-WOGs avatar
http://forum.xda-developers.com/galaxy-s5
Citera
2017-06-05, 22:55
  #7
Medlem
CF-autoroot bränn med odin
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback