Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-12-17, 10:43
  #1
Medlem
har tagit lsd två gånger, i hopp om att se något som inte finns, t.ex ett troll eller något.

Nu har jag beställt "pharmahuasca" och har 2c-b hemma. Om jag tar båda samtidigt, tror ni jag kommer se något då`?
Citera
2015-12-17, 11:11
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carderpro
har tagit lsd två gånger, i hopp om att se något som inte finns, t.ex ett troll eller något.

Nu har jag beställt "pharmahuasca" och har 2c-b hemma. Om jag tar båda samtidigt, tror ni jag kommer se något då`?

Om du vill se troll och hallucinera för fullt, typ se rosa elefanter och andra konstigheter ska du ta Imovane men inte somna. Sinnessjukt verkliga och läskiga hallisar.

Under ett LSD rus så ser du inte rosa elefanter som flyter runt i rummet, utan mer mönster och en helt ny sida av din hjärna.

Kan tyvärr inte svara på pharmauasca och 2-cb går ihop då jag inte brukar några av dom.
Citera
2015-12-17, 11:22
  #3
Medlem
bongloards avatar
Du kommer se tillräckligt av pharmahuascan. Skippa 2c-b

Ta en större dos pharmahuasca om du tvivlar, bara onödig risk att kombinera.
Citera
2016-01-05, 18:38
  #4
Avstängd
BroderQuetzalcoatls avatar
Öhuum... tar man hallucinogener (sjukt kass kategorisering för dessa substanser, då är psykadelia eller enteogener bättre beskrivning) för att se troll får man nog mogna ett tag till.
Visst man kan får helt out of this world visioner av obeskrivlig konst och kreativitet men man missar en hel del annat om man endast fokuserar på det visuella.
Citera
2016-01-06, 00:08
  #5
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BroderQuetzalcoatl
Öhuum... tar man hallucinogener (sjukt kass kategorisering för dessa substanser, då är psykadelia eller enteogener bättre beskrivning) för att se troll får man nog mogna ett tag till.
Visst man kan får helt out of this world visioner av obeskrivlig konst och kreativitet men man missar en hel del annat om man endast fokuserar på det visuella.

Shit behövde skriva för att berätta att du som startat tråden är ett troll eller en tomte, titta dig själv i spegeln nästa gång du trippar
Citera
2016-01-17, 13:39
  #6
Medlem
deathbycannabiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carderpro
har tagit lsd två gånger, i hopp om att se något som inte finns, t.ex ett troll eller något.

Nu har jag beställt "pharmahuasca" och har 2c-b hemma. Om jag tar båda samtidigt, tror ni jag kommer se något då`?
Det du söker är datura
Citera
2017-03-02, 16:33
  #7
Medlem
Dimethyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carderpro
har tagit lsd två gånger, i hopp om att se något som inte finns, t.ex ett troll eller något.

Nu har jag beställt "pharmahuasca" och har 2c-b hemma. Om jag tar båda samtidigt, tror ni jag kommer se något då`?
Känner igen mig... har tagit lsd, svamp, 2c-b, dmt m.m.
Som mest har jag varit uppe på 600µg LSD och 10g svamp samtidigt... och fick fortfarande inte vad jag letade efter Kanske någon har svaret på varför?
DMT är det ända som har sparkat mig ut i galaxen. Så köp lite raketbränsle och se hur långt upp du kommer
Citera
2017-03-02, 17:22
  #8
Medlem
NaCC.s avatar
Käka änglatrumpet? Hört att man ser rätt sjuka saker på det.
Citera
2017-03-02, 20:23
  #9
Medlem
GuldBuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NaCC.
Käka änglatrumpet? Hört att man ser rätt sjuka saker på det.

Ja, kör på detta. Har hört att nervgift ska vara en hit.
Citera
2017-03-05, 17:58
  #10
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deathbycannabis
Det du söker är datura

Citat:
Ursprungligen postat av NaCC.
Käka änglatrumpet? Hört att man ser rätt sjuka saker på det.

Läs lite om det så är det typ det sista man vill ta. Vi snackar "riktiga" psykos liknande grejer & dom flesta talar efteråt om ett väldigt otrevligt tillstånd som dom gärna hade sluppit & djupt ångrar.

Nää skulle rekommendera högre doser då av valfri klassisk hallucinogen el psykedeliska.

Vad söker ts? Hallisarmed stänga eller öppna ögon?
Citera
2017-03-05, 22:29
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carderpro
har tagit lsd två gånger, i hopp om att se något som inte finns, t.ex ett troll eller något.

Nu har jag beställt "pharmahuasca" och har 2c-b hemma. Om jag tar båda samtidigt, tror ni jag kommer se något då`?


Låter som att du har lite felaktiga förväntningar på hallucinogener. Iofs är du rätt ute som satsar på DMT för det är nog enda substansen som kan ge dig något liknande.

Jag tycker iofs att det varit mer som att besöka en annan värld än att vara kvar i verkligheten och se "saker som inte finns"...
Citera
2017-03-06, 03:56
  #12
Medlem
smattrarns avatar
Ta runt 350 mg mdma som du sprider ut under kvällen med långa mellanrum, rök på under nedgången, HÅLL DIG VAKEN. Det funkar för mig, jag får precis det du pratar om. Jag trodde att jag var på Ica med min mor men istället satt jag på bussen. Min kompis hår blev en blossom blast bana och samma kväll såg jag även min polares katt göra en deg medan andra katter hällde mjöl i hans katts öron.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback