Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2007-11-24, 23:16
  #25
Medlem
Mords avatar
jo det går bra att blanda lyrica med stess...
2007-11-24, 23:24
  #26
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syratripp_
tja, ja undrar lite över hur stor mängd stesolid man ska ta första gången, och hur ett rus på stesolid är?..
sitter nämligen på 12 st 5mg tabletter nu
tjingeling
!0mg räcker troligen, jag skulle kört 15mg, för du har ändå kontroll över vad du sysslar med. Drick inte alkohol.
2007-11-25, 00:09
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
!0mg räcker troligen, jag skulle kört 15mg, för du har ändå kontroll över vad du sysslar med. Drick inte alkohol.

personligen hade jag krängt i mig allihop och sedan tagit mig ett glas vin till. stesolid funkar inte att flumma på.
2007-11-25, 21:34
  #28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mord
jo det går bra att blanda lyrica med stess...
har du själv gjort det eller för jag har fått höra att man ska kolla så båda funkar med varandra så inte den ena drar upp effekten av den andra o så eller man får hjärtklappning eller så
2007-11-25, 21:43
  #29
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarklyft
personligen hade jag krängt i mig allihop och sedan tagit mig ett glas vin till. stesolid funkar inte att flumma på.
Man blir la skön, inte bäng som på roppar eller X, men ruset e skönt. Tänkte tollerans, men jag hade också dragit en litenrosita eller några starkbärta till d...
2018-10-30, 00:10
  #30
Medlem
Hej! Jag ska till min läkare imorgon och försöka få stesolid utskrivet. Första gången jag fick stesolid, var injektions vätska. Då känndes det som att all min oro och stress släppte. Frågan är vad är den mängden jag bör få utskrivet om jag väger 84kg. ?
2018-10-30, 10:21
  #31
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Stesolid (diazepam, Valium, Apozepam) fanclub /låst
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback