Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-04-14, 16:19
  #25
Medlem
Inhalators avatar
Älskar den! Tycker verkligen de har lyckats få fram djungelsmaken på ett bra sätt. Känns framförallt på den bakre delen av tungan. Häftigt vad man kan göra med vetenskap!
Citera
2017-04-14, 19:11
  #26
Medlem
Facebacks avatar
Riktigt god tillsammans med friterad kyckling dom dagarna man bjuder vännerna över på en afrikansk afrikansk trummkväll.
Citera
2017-04-20, 22:01
  #27
Medlem
mikeymikeys avatar
I vanliga fall brukar jag tycka om sådana drickor men denna var ingen höjdare...
Citera
2017-07-27, 15:00
  #28
Medlem
HasseBanans avatar
"Gulp" som fanns i butiker på 80-talet smakade också skumbanan. ICA djungelsoda är inte riktigt lika god som den var då, men god är den iaf.
Citera
2017-09-15, 21:51
  #29
Medlem
Kotties avatar
FY F*N! Köpte precis en flaska "Djungelsoda".. vilket rävgift. Bismaken satt kvar i gommen även efter flera glas vatten + cola.

Tyvärr så köpte jag på en annan än min lokala ICA så jag fick inte lämna tillbaka skiten (dålig stil.. borde dom kunna lösa). Får bli att kontakta kundtjänst.
Citera
2017-09-24, 07:21
  #30
Medlem
Ingen höjdare smak .
Ger den 1 av 5
Citera
2017-09-25, 19:02
  #31
Medlem
RZLAs avatar
Alldeles för söt och simmig smak för min del. Den smakar lite som Bols bananlikör, så gillar man den gillar man nog djungelsodan också.
Citera
2017-10-04, 13:05
  #32
Medlem
Calogeros avatar
Den här måste jag testa! Har länge funderat på varför det innte finns Fanta med banansmak. Åtmonstone inte i Sverige. Det är ju rätt märkligt med tanke på vilken standardfrukt banan ändå är. Apelsin, citron, äpple. Däreter borde väl banan komma?

Jag hoppas djungelsodan smakar som Banana Skids.
Citera
2017-10-07, 22:20
  #33
Medlem
FuriousRages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Den här måste jag testa! Har länge funderat på varför det innte finns Fanta med banansmak. Åtmonstone inte i Sverige. Det är ju rätt märkligt med tanke på vilken standardfrukt banan ändå är. Apelsin, citron, äpple. Däreter borde väl banan komma?

Jag hoppas djungelsodan smakar som Banana Skids.

Det gör den inte, jag visste inte att det var "smak av banan" i den efter läst på 4:e flaskan eller nåt sådant.
Kan väl ana banan-smak nu när jag vet att det är "smak av banan". God är den, men banan? näe..
Citera
2017-10-07, 22:21
  #34
Medlem
JohanMattas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Den här måste jag testa! Har länge funderat på varför det innte finns Fanta med banansmak. Åtmonstone inte i Sverige. Det är ju rätt märkligt med tanke på vilken standardfrukt banan ändå är. Apelsin, citron, äpple. Däreter borde väl banan komma?

Jag hoppas djungelsodan smakar som Banana Skids.
Det är pga att banan är för sött och inte ter sig bra i läsk form. Precis som det inte finns banna saft etc.
Citera
2017-10-10, 06:10
  #35
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Den var inte god jag som litade på ts smaklökar Kolsyrat vatten, socker med mixad banan just så smakar läsken märkligt vilken påtaglig smak av banan. Jag kommer truga i mig för jag ogillar att kasta Köpte två stora flaskor.
__________________
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-10-10 kl. 06:16.
Citera
2017-10-11, 21:41
  #36
Medlem
Djungelsoda låter ju rasistiskt! Om en neger klagar på att han får rasistiska vibbar så är nog Ica tvungna att dra tillbaka denna dryck!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback