• 1
  • 2
2016-02-03, 17:06
Medlem
Lömskt att dom inte svarade dig. Kanske man ska gå över till den där andra musiktjänsten som telia marknadsförde.
Citera
2016-02-03, 17:20
Medlem
Pljs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohnae
Lömskt att dom inte svarade dig. Kanske man ska gå över till den där andra musiktjänsten som telia marknadsförde.

Tidigare var det problem med att få svar på grund av alldeles för bristfärdiga resurser inom supporten. Detta är inte ett problem längre och alla som skriver dit bör få svar inom 2 dygn.

Det finns ingen konkurrent som kommer i närheten av Spotify när det kommer till användarvänlighet och musikutbud. Dessutom är företaget svenskt vilket bör ses som ett plus.
Senast redigerad av Plj 2016-02-03 kl. 17:23.
Citera
2016-02-03, 17:51
Medlem
Jag har också haft premium sedan 2011 och för mig står det 99 kr på alla månader bakåt.
Citera
2016-02-06, 14:10
Medlem
Isnatts avatar
Spotify missade att dra 99:- för mig under några månader, vilket även jag missade - att dragningarna uteblivit. Sen drog dom allt vid samma tillfälle istället, vilket jag såklart upptäckte och mailade dom och frågade vad det var frågan om. Då uppdagades deras miss och jag fick ett par gratismånader som kompensation, så det är uppenbart att dom har strul ibland med hur dom drar pengar. Har haft spotify flera år.
Citera
2016-02-06, 15:44
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plj
Det ser väldigt märkligt ut Kolla Pm!

Sker det dragningar mer än 1 gång i månaden betyder det att du har fler än ett premiumkonto. Mejla Support@Spotify.com, du bör få svar inom kort.

Nej, jag har bara ett premiumkonto och jag har mailat Spotify för fler månader sedan.Jag har inte ens fått svar. Det har alltå inte hänt något. Det enda som har hänt är att jag ser till att de inte kan dra mer än 99 kr i månaden.. För kan de ta mer så gör de det, det är min bistra erfarenhet.

Nu bryr jag mig inte om det, nu ser jag endast till att de inte kan ta mer pengar än de ska. Jag får väl bjuda på de pengarna de snodde från mig..

Det är däremot för jäkligt att jag inte kan ha pengar på paypal, det är ju suveränt att ha pengar där! Får kanske öppna ett paypalkonto till ska faktiskt testa det..
Senast redigerad av why123 2016-02-06 kl. 15:49. Anledning: .
Citera
2016-02-10, 13:41
Medlem
Pljs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Nej, jag har bara ett premiumkonto och jag har mailat Spotify för fler månader sedan.Jag har inte ens fått svar. Det har alltå inte hänt något. Det enda som har hänt är att jag ser till att de inte kan dra mer än 99 kr i månaden.. För kan de ta mer så gör de det, det är min bistra erfarenhet.

Nu bryr jag mig inte om det, nu ser jag endast till att de inte kan ta mer pengar än de ska. Jag får väl bjuda på de pengarna de snodde från mig..

Det är däremot för jäkligt att jag inte kan ha pengar på paypal, det är ju suveränt att ha pengar där! Får kanske öppna ett paypalkonto till ska faktiskt testa det..

Tidigare fanns det problem med supporten som gjorde att alla inte kunde få svar. Detta är inte längre ett problem och alla som skriver in dit kommer att få svar. Den svenska kön är generellt snabbare än den engelska, så skriv på svenska.

Jag föreslår att du skickar ett nytt mejl så att dem kan ta en titt på hur det ser ut och vad de dubbla dragningarna kan bero på. Det är nämligen omöjligt att bli dubbeldebiterad för ett och samma konto.

Du kan även PM:a mig ditt användarnamn om du inte orkar vänta på svar ifrån supporten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in