Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-03, 04:20
  #5893
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arier2
Avstämning: Jag klarade hela året utan att runka, hade inte sex heller. Det var svårt de första två veckorna, efter det fanns det inte på kartan att dra en runk. Jag har inte bestämt mig för om jag ska fortsätta med nofap eller inte
Med dig blir det fem personer trots allt som klarade hela 2016 utan runk. Bra jobbat!

Du kan väl uppdatera i tråden och berätta sen när du bestämt dig, om du ska fortsätta eller inte med NO-fap detta året. Intressant att höra dina funderingar och vad du kommer fram till.
2017-01-03, 12:21
  #5894
Medlem
Sappigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Med dig blir det fem personer trots allt som klarade hela 2016 utan runk. Bra jobbat!

Du kan väl uppdatera i tråden och berätta sen när du bestämt dig, om du ska fortsätta eller inte med NO-fap detta året. Intressant att höra dina funderingar och vad du kommer fram till.
Bdonk! Du är ett enormt understöd och motiverare för oss som kämpar mot PMO. Jag anser att du borde delta i den inre cirkeln mot att bli en halvgud. Vi behöver rediga karlar som dig i vårt led mot framgång i 2017-tråden. Tror du skulle komma långt eftersom du uppenbarligen har viljan att hjälpa oss andra i nöd. Hjälp även dig själv, gå med.
2017-01-03, 14:57
  #5895
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sappig
Bdonk! Du är ett enormt understöd och motiverare för oss som kämpar mot PMO. Jag anser att du borde delta i den inre cirkeln mot att bli en halvgud. Vi behöver rediga karlar som dig i vårt led mot framgång i 2017-tråden. Tror du skulle komma långt eftersom du uppenbarligen har viljan att hjälpa oss andra i nöd. Hjälp även dig själv, gå med.
Det var ju vänliga ord men jag fortsätter som jag gjort hittills. Gör något inlägg då och då när andan faller på och i bästa fall kan någon uppfatta det som att det är till hjälp.

Har tyckt att 2016-tråden varit intressant att följa till och från och 2017-utmaningen verkar ha goda förutsättningar för att bli intressant den också.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback