Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2016-01-10, 19:56
  #85
Medlem
pettachis avatar
Fan vad Jeff Smith underpresterar, kan bli 7-0.

Karsten, men kameramannen!
Edit: Vilken utgång av Smith, blir inte 7-0 i alla fall.
__________________
Senast redigerad av pettachi 2016-01-10 kl. 20:03.
2016-01-10, 20:46
  #86
Medlem
Skatteskolks avatar
Värdig vinnare. Trist att Smith inte kom upp i någon nivå.

Gött att segerintervju inte blev lika stel som de slipade i tennis, snooker m.m.
2016-01-11, 23:11
  #87
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skatteskolk
Värdig vinnare. Trist att Smith inte kom upp i någon nivå.

Gött att segerintervju inte blev lika stel som de slipade i tennis, snooker m.m.

Helt rätt på allt ovanstående.

Glad att jag fick höra Waites walk-on så mycket "Du-ru-ru, Du-du-du, Du-ru-ru-ru-ru-du-du"

På något sätt tillfredsställande att Smith kan vackla lite i senaste matcherna, han har ju spelat som en maskin två raka mästerskap i rad.
Karsten var skön under semin (tror jag) när han summerade Jeff Smith: Han börjar lite nervöst och kastar svagt, sedan vinner han ben och visar känslor, och nu (efter att ha börjat vända) konstanterar han att det är som det ska.

Jag ser definitivt fram mot 2017 redan! Jättebesviken på att svensk media inte kan visa mer (inte ens Swedish Open, wtf?)

Ganska jättebesviken på Peter Sajwani, som i sin sista match spelade som om han var trött på livet. Nja, bättre kan du! Ingen idol-typ, direkt.

Inför nästa år är jag jättesugen på att se Smith, Adams, Durrant och Butler igen! Butler var en jätterolig överraskning i år Mer flintisar som kan slå ut ungtuppar, kändes härligt!
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback