Citat:
Ursprungligen postat av
ImMcGyverLOL
Ja antingen det eller så har de inte kollat "en bra story". Stephanie Cegielski ljuger definitivt, och det krävdes inte mycket tid från min sida att upptäcka det. Så frågan till dig är varför du lägger dig på samma låga nivå som diversejournalisterna?
Patetiskt i vilket fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dofterna
So youre saying that she havent quit her job with Trump and that she still supports him?
Jew mad bro! Google her name and see for yourself.
Ja, googla hennes namn. Eller ännu hellre: läs hennes twitter. Nej, hon har inte "slutat sitt jobb", hon blev uppsagd i samband med att den Trumpvänliga men ej från Trump sanktionerade super PACen "Make America Great Again" blev beordrad att stänga ner. I oktober förra året. Hon har varit bitter på Trump sedan dess, kolla själv om du inte tror mig. Så nej, hon har aldrig varit anställd av Trump. Hon har aldrig varit involverad i Trumps valkampanj. Det hade inte förvånat mig om hon inte ens har träffat Trump för jag kan inte hitta en enda bild på dem tillsammans. Kanske finns det djupt begravt någonstans, men det finns ingenting tyder på att så skulle vara fallet.
Så nej, hon har inte "kommit till insikt". Hon ljuger, och du liksom media sväljer det rakt av för att det passar in i din världsbild.
Patetiskt, du med. Två ärkemiffon som ivrigt och okritiskt sväljer allt som skulle kunna tolkas till Trumps nackdel. Hur väl rimmar det med era anklagelser mot både Trump och de som stödjer honom?