Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-13, 15:50
  #241
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
Alla som är någoRlunda funtade i huvet visste att Aldo skulle åka på däng. Fattar inte hur Aldo kunde vara pbesegrad i 10år bara.

Jösses.
2015-12-13, 17:29
  #242
Medlem
iflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrikSahlin
Borde vara ett lagbrott att särskriva så som du gör. Åtminstone inte få ha kvar trådstarten. Jisses..

Detta var väl ingen match värd att nämna..ett slag bara.

Det var det som krävdes för att sänka Aldos karriär. Ett slag och 13sek.

En match inte värd att nämna?? Haha vad snackar du om. En av de viktigaste matcherna för europeisk MMA och en av de viktigaste i McGregors karriär. Gå och lägg dig din pajas.

Det var så mycket psykologi i den matchen. Den avgjordes lång innan det "slaget".
__________________
Senast redigerad av ifly 2015-12-13 kl. 17:31.
2015-12-13, 20:14
  #243
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
Det var det som krävdes för att sänka Aldos karriär. Ett slag och 13sek.

En match inte värd att nämna?? Haha vad snackar du om. En av de viktigaste matcherna för europeisk MMA och en av de viktigaste i McGregors karriär. Gå och lägg dig din pajas.

Det var så mycket psykologi i den matchen. Den avgjordes lång innan det "slaget".

Fan du blev säkert jävligt rik efter fighten!

Ingenting är väl säkert i MMA.
2015-12-13, 20:29
  #244
Medlem
Mr-Ees avatar
Skräll att McGregor vann? Kanske.. Att det skedde efter 14 sek? Kanske.. Att han fick ha gröna shorts på sig? Absolut! Särbehandling!
2015-12-13, 20:35
  #245
Medlem
Doodis avatar
Måste säga att jag tyckte att den här galan var den tråkigaste på länge.

Det var för mycket, förvisso väldigt bra, brottning i princip under alla matcher. Tror att de flesta uppskattar stående fighting mer, även när brottningen faktiskt visar sig vara av hög kvalitet.

Den enda match som jag tyckte var riktigt sevärd var den näst sista. Sen var det någon till, tror den andra för kvällen, som också var helt okej.

Annars tycker jag att det förvisso var mycket hög kvalitet på fighterna, men inte på så sätt att det gör sig bra i TV.

UFC193 var en klart bättre gala. Får se fram emot UFC195 Lawler vs. Condit istället, där jag har en känsla av att det kan bli en av de bättre galorna på ett tag.
2015-12-13, 20:45
  #246
Medlem
Blåbärés avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Måste säga att jag tyckte att den här galan var den tråkigaste på länge.

Det var för mycket, förvisso väldigt bra, brottning i princip under alla matcher. Tror att de flesta uppskattar stående fighting mer, även när brottningen faktiskt visar sig vara av hög kvalitet.

Den enda match som jag tyckte var riktigt sevärd var den näst sista. Sen var det någon till, tror den andra för kvällen, som också var helt okej.

Annars tycker jag att det förvisso var mycket hög kvalitet på fighterna, men inte på så sätt att det gör sig bra i TV.

UFC193 var en klart bättre gala. Får se fram emot UFC195 Lawler vs. Condit istället, där jag har en känsla av att det kan bli en av de bättre galorna på ett tag.

Måste säga att det var en riktigt bra och intressant gala. Inte minst Maias match när han dominerade med sin bjj. Givetvis tycker säkert flertalet att stående är kul att se. Men det känns som att det är på brist på kunskap om markkampen som är förklaringen.
2015-12-13, 22:37
  #247
Medlem
N3ss3s avatar
*lås på*
/mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback