Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-10, 18:41
  #1
Medlem
cc_zeros avatar
Såg denna snubben live för någon vecka sedan och blev lite irriterad. Tänkte att det måste finnas en tråd här på fb där man kan få ventilera lite, men det fanns det ju tyvärr inte. Snubben är väl iaf D- eller C-kändis inom standup och är, i mitt tycke, hårt nischad mot stoners. Han har även jobbat på någon cannabisdokumentär som släpps nästa år och verkar vara ganska aktiv i AKC på facebook.

Var iaf två saker jag noterade om denna snubbe.

1. Aldrig någonsin har någon förklarat hur djävla mycket han vill att folk ska veta att han röker gräs genom att säga "jag bryr mig inte om att någon vet att jag röker gräs". Den ironin verkade dock ha gått honom över huvudet.

2. Allt hans material var baserat, eller kopierat, från The Joe Rogan Experience. Att någon som vänder sig direkt mot en stonerpublik vågar sno så friskt från en av världens största podcast, som också är nischad mot stoners, förstår jag inte. Nog för att det snart finns över 700 avsnitt av JRE, men det är ändå bara en tidsfråga innan någon upptäcker det.

Vad tycker andra här om hans framträdanden? Har han stulit fler skämt från andra komiker?
__________________
Senast redigerad av cc_zero 2015-12-10 kl. 18:47.
Citera
2017-03-14, 07:29
  #2
Medlem
helt sjukt självgod kille. har hört honom säga flera gånger att han är ansiktet utåt för cannabis i sverige. härmar the joe rogan experience rakt av.
Citera
2023-09-23, 16:48
  #3
Medlem
Oerongodiss avatar
Vad hände med denna C - (eller D-) kändis??
Försvann han i Spanien? Vilket är hans riktiga namn??
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback