Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-03-29, 20:57
  #73
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiozeta
Började med att krossa alla kristaller till ett fint pulver.
Provade 24ans nya batch Bk-etyl. Men fick inget direkt rus, blev möjligtvis lite piggare.
Men inte mer än så.

Provade små doser (och allergitest) i början och arbetade mig uppåt.

Körde nasalt några doser, men det gav mig inget, förutom behag och den jävligt konstiga smaken i svalget.
(Har inte bestämt mig ännu om det smakar liiite Lakrits eller om det bara smakar surt piss.)

Men du verkar gilla den?
- Hur intar du godiset?=)
- Hur mycket används för ett bra rus
Jag krossar en kristall i taget o sen pulviriserrar med sked i snusdosa till fint pulver o drar i näsan. Fick hem de förra tisdagen o körde fram t fredagen utan sömn sen små körde jag o två polare till söndagen (dock med sömn ca 3timmar natten t lördag o söndag) sen när jag kom hem så började jag igen haha o kör fortfarande samma dos som förra onsdagen (ca 10-15 mg) o de är den bästa cs sen 34an blev olagligt

Edit ; har lätt att snöa in mig på datorn och göra spel o glömmer lätt att dricka samt gå på toa haha o ut och röka. Men när ja väl gör de så blire runt 1liter vatten på en gång, toa besök o 10 cigg (kedjeröka) sen in o snöa igen :-) återdoseringsbehovet kommer ca 5-6timmar efter sista intaget men brukar snöa tills ögonen blir för trötta o då blire påfyllning o cigg, vatten o toabesök (samt duschen om ja känner mig smutsig haha)
__________________
Senast redigerad av TechoNisse 2016-03-29 kl. 21:05.
Citera
2016-03-29, 23:07
  #74
Medlem
markooz86s avatar
Vad är det för sorts smaker på dessa någon som kan förklara?
Citera
2016-03-29, 23:59
  #75
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av markooz86
Vad är det för sorts smaker på dessa någon som kan förklara?

Smakar kemisk röv
Citera
2016-03-30, 00:19
  #76
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markooz86
Vad är det för sorts smaker på dessa någon som kan förklara?
I början kemikalier sen blire typ som godis haha. Nä men kemikalier, men man vänjer sig haha
Citera
2016-03-30, 03:36
  #77
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
I början kemikalier sen blire typ som godis haha. Nä men kemikalier, men man vänjer sig haha
Edit: klagar inte för fem öre när Skuggfolket har tyst fest utanför mig,dock bara att dom inte bjöd in mig haha
Citera
2016-03-31, 00:47
  #78
Medlem
noobz1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedinBack
Länka gärna
https://www.asklepios.nu/produkt/ez-...dentifikation/
Citera
2016-03-31, 03:22
  #79
Medlem
markooz86s avatar
Okej! Finns det någon RC som är smaklös?
Citera
2016-03-31, 11:32
  #80
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av markooz86
Okej! Finns det någon RC som är smaklös?

Inte helt smaklös, men Bk-ethyl-k känns knappt när man snortar den i näsan. En riktigt bra stimulant.
Citera
2016-03-31, 19:25
  #81
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Inte helt smaklös, men Bk-ethyl-k känns knappt när man snortar den i näsan. En riktigt bra stimulant.
Håller helt med dig om det, o toleransen byggs inte upp så länge man inte röker de:-)
Citera
2016-03-31, 22:06
  #82
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madwolf
Jag doserade 35mg, hände inte så mycket på 1,5 timme så tog 50 mg i snoken, de skjutsade på rätt bra 3 timmar, sen blev det en 70mg o då small de till, kunde inte fokusera på något, 1000 bollar i luften.. Kan inte säga rustid eftersom jag fyllde på hela tiden..
Jag kör med typ 10 varje gång om inte mindre, o får 1000 bollar i luften haha :-)
Citera
2016-05-13, 12:19
  #83
Medlem
SnowInformers avatar
4-Fluoro-Mph är det bäst för tillfället, men den är inte jättebra...
Citera
2016-05-15, 01:49
  #84
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnowInformer
4-Fluoro-Mph är det bäst för tillfället, men den är inte jättebra...

Det är en fin stimulantia som jag också gillar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback