Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-12-10, 16:10
  #13
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Visst finns det tjejer på krogen som gärna önskar ge mig spö när de ser vilken framgång jag har betr.män.Men det var inte det tråden handlade om utan vilka signaler en blåtira sänder ut och vad den kan väcka .

Haha...så det är andra tjejer som flyger på dig menar du? Kanske det är OT, men när du ändå har viftat bort detta så vil jag citera ett inlägg (förstainlägget) från en annan tråd du startat:

Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Vet inte om jag törs ta upp denna tråd, men jag repar mod och gör ett försök. Jag vet inte om jag är ensam om att uppleva upphetsning eller rent av kåthet vid bråk med andra tjejer? Jag ser gärna på wrestling och catfight i you-toub och känner att det pirrar i kroppen. Ibland söker jag själv tillfällen till fajt . Det händer då och då att jag går på krogen för att förföra en annan tjejs kille och få henne fly förbannad på mig. Jag klär mig i kortkort kjol eller shorts,häftiga strumpor och pumps. Jag lägger an på tjejens kille och brukar alltid lyckas med att få honom intresserad genom lite småhångel. Efter ett tag går den försmådda tjejen igång - sliter tag i mig och vill göra upp. Ofta sker uppgörelsen på damtoaletten ibland någon annanstans . För det mesta brukar jag bli örfilad och dragen i håret. En gång fick jag en rejäl blåtira. Under fajten känner jag en otrolig upphetsning ,nästan på gränsen till orgasm. Är jag ensam om att göra detta? Finns det någon som har liknande erfarenheter? Jag vill påpeka att jag alls inte är lesbisk om någon undrar.
Citera
2015-12-11, 01:16
  #14
Medlem
vitapumpss avatar
Oavsett hur jag fått blåtiran var min undran om den väckte sexuella känslor eller vad ...
Citera
2015-12-11, 02:19
  #15
Avstängd
therefores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Oavsett hur jag fått blåtiran var min undran om den väckte sexuella känslor eller vad ...

Inte det minsta. Man tror att du har en pojkvän som slår dig och låter dig vara.
Citera
2015-12-11, 02:25
  #16
Medlem
Nytt-kontos avatar
Skulle tro att det var en sån där komplemang för att verkligen få dig att förstå vad han tyckte om dig. Eftersom du tog upp det som något du inte gilla med dig själv så måste killen övertala att det är raka motsatsen. Så det brukar fungera och brukar vara det tjejer vill höra..

"jag är så tjock" "nä du är jätte vacker" osv
Citera
2015-12-13, 12:09
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Hade råkat få något blått omkring ena ögat. Det såg inte så klädsamt ut. Skulle gå på krogen. Försökte dölja blessyren med smink. Hittade inte solglasögonen. Med en olustkänsla som la sordin på förväntningarna på kvällens krogbesök gav jag mig av. Gjorde entré i kortkort och pumps med blåtira i fejset. Ingen ide att spana in någon kille. Behövde inte. Blev snabbt själv inspanad av några killar. En av dem slog sig ned hos mig och överöste mig med komplimanger betr. mitt utseende och min frisyr. När jag försökte ursäkta min blessyr svarade han - varför det? På dej ser det sexigt ut.

Är det möjligt att en blåtira kan va tändande?
Han menade nog inte att själva blåtiran i sig var sexig. Jag tror han menade att du är sexig, med eller utan blåtiran. Ibland kan vi karlar uttrycka oss lite klumpigt när vi är lite på sniskan
Citera
2015-12-17, 21:13
  #18
Medlem
Blåtiror kan helt klart vara hett, givetvis beroende på hur de uppstått. Snyggt estetiskt, gött när tjejen har dem efter sex och kanske allra sexigast om de är från ett slagsmål, gillar tjejer med krut i.
Citera
2015-12-22, 01:23
  #19
Medlem
En blåtira väcker förhoppningen att du är undergiven, en liten dörrmatta och en slyna.
Citera
2015-12-28, 23:29
  #20
Medlem
Jag blir kåt av sånt Likaså ärr (ärr is the shit...), bitmärken och liknande.

Ärr är tändande då det är prima sigill för skadat gods (jag ägnar mig bara åt skadat gods, det har sån läcker patina, och skramlar trevligt ). Det liv jag levt gör det omöjligt att relatera till människor som alltid haft det bra, det är som att prata med någon som har stirrat in i en vägg hela sitt liv, och aldrig ens frågat sig varför. Vallade lamm...

Blåmärken väcker väcker både ett behov av att beskydda och att vara lite lömsk. Maffig oxymoron, men men. Till mitt försvar så märker jag damer på andra sätt än käftsmällar, och de är alltid mer eller mindre med på noterna.
Citera
2018-06-11, 05:45
  #21
Avstängd
Trasigatrosors avatar
De män som stöter på en blåtirad kvinna gör det av detta skäl;

Du har redan blivit tillsagd en gång så du kan din plats.

Ett offer helt enkelt. Klart tändande.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback