Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-12-08, 11:06
  #1
Medlem
vitapumpss avatar
Hade råkat få något blått omkring ena ögat. Det såg inte så klädsamt ut. Skulle gå på krogen. Försökte dölja blessyren med smink. Hittade inte solglasögonen. Med en olustkänsla som la sordin på förväntningarna på kvällens krogbesök gav jag mig av. Gjorde entré i kortkort och pumps med blåtira i fejset. Ingen ide att spana in någon kille. Behövde inte. Blev snabbt själv inspanad av några killar. En av dem slog sig ned hos mig och överöste mig med komplimanger betr. mitt utseende och min frisyr. När jag försökte ursäkta min blessyr svarade han - varför det? På dej ser det sexigt ut.

Är det möjligt att en blåtira kan va tändande?
__________________
Senast redigerad av vitapumps 2015-12-08 kl. 11:09.
Citera
2015-12-08, 11:17
  #2
Medlem
Det låter inte särskilt friskt att tända på en sådan sak. Men han kanske menade att han tyckte om ditt utseende oavsett, att det inte spelade någon roll att du hade en blåtira för du är vacker ändå. I annat fall är det riktigt sjukt...men det finns ju folk till allt...
Citera
2015-12-08, 11:21
  #3
Medlem
Du kan vara charmerande och attraktiv. Har du en blåtira, hade jag nog undrat hur du hade fått den! Ser inget tändande eller sexigt i en blåtira.
Citera
2015-12-08, 11:24
  #4
Medlem
Clay Allisons avatar
'Råkat få' en blåtira? Jadu.

Men 100 gånger hellre en blåtira än pumps.
Citera
2015-12-08, 12:03
  #5
Medlem
nedboys avatar
Jag tänker lite som såhär:
En kille som dras till dig när du har en blåtira är nog en kille du ska hålla dig ifrån?

Nej, det är inte sexigt. Ser bara misshandlat ut, trasigt och jag hade nog undrat varför du gick ut när du var sönderslagen?
Citera
2015-12-08, 12:20
  #6
Medlem
snelhestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Hade råkat få något blått omkring ena ögat. Det såg inte så klädsamt ut. Skulle gå på krogen. Försökte dölja blessyren med smink. Hittade inte solglasögonen. Med en olustkänsla som la sordin på förväntningarna på kvällens krogbesök gav jag mig av. Gjorde entré i kortkort och pumps med blåtira i fejset. Ingen ide att spana in någon kille. Behövde inte. Blev snabbt själv inspanad av några killar. En av dem slog sig ned hos mig och överöste mig med komplimanger betr. mitt utseende och min frisyr. När jag försökte ursäkta min blessyr svarade han - varför det? På dej ser det sexigt ut.

Är det möjligt att en blåtira kan va tändande?

Var det inte du som tände på att hamna i bråk och bli nedslagen av yngre tjejer?
Citera
2015-12-09, 02:00
  #7
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snelhesten
Var det inte du som tände på att hamna i bråk och bli nedslagen av yngre tjejer?
Visst finns det tjejer på krogen som gärna önskar ge mig spö när de ser vilken framgång jag har betr.män.Men det var inte det tråden handlade om utan vilka signaler en blåtira sänder ut och vad den kan väcka .
Citera
2015-12-09, 20:02
  #8
Medlem
whydahs avatar
Gränsar väl lite till saliromani! (I love it!)
Citera
2015-12-10, 00:14
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Hade råkat få något blått omkring ena ögat. Det såg inte så klädsamt ut. Skulle gå på krogen. Försökte dölja blessyren med smink. Hittade inte solglasögonen. Med en olustkänsla som la sordin på förväntningarna på kvällens krogbesök gav jag mig av. Gjorde entré i kortkort och pumps med blåtira i fejset. Ingen ide att spana in någon kille. Behövde inte. Blev snabbt själv inspanad av några killar. En av dem slog sig ned hos mig och överöste mig med komplimanger betr. mitt utseende och min frisyr. När jag försökte ursäkta min blessyr svarade han - varför det? På dej ser det sexigt ut.

Är det möjligt att en blåtira kan va tändande?

Nej det är inte tändande, jag skulle nog vara försiktig med killar som tycker att du passar i "blåtira". Om du inte är masochist förstås, jag hade gillat om en tjej tex sett rivmärken på mig och frågat om jag hade velat ha nya! Däremot är exempelvis tjejer på kryckor söta, jag vill liksom bara hjälpa!
Citera
2015-12-10, 06:43
  #10
Medlem
Vi killar är mindre utseendefixerade än vad ni tjejer tror, så länge hon har en skön personlighet och självkänsla bryr jag mig inte.. Ni tjejer är för petiga med hur ni ser ut
Citera
2015-12-10, 09:29
  #11
Medlem
Tuvtramps avatar
Förmodligen inte tändande men det urskilde dig från den övriga "massan" utav överstilade unga tjejer vilket med sannolikhet gjorde dig intressant, något som i sin tur ledde till uppmärksamhet.

Det är min teori iaf...
Citera
2015-12-10, 15:57
  #12
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Jag skiter om det är sunt eller inte, men jag tänder på olika dekadenta attribut som för tankarna till osunt leverne; blåtira, slarvigt skött hår, tjejer som stjäl osv. Även tjejer som röker nervöst och blåser ut röken hårt. Någon sorts "bad girl"-fetish antar jag.
Jag associerar inte till att tjej med blåtira fått stryk av en man, utan att det är en tjej som slåss.

Jag skulle förmodligen kunna gå i terapi och få reda på orsaken till det här, men jag orkar inte bry mig.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback