Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-05, 07:38
  #1
Avstängd
Mertillens avatar
Det finns inte en enda tråd om henne. Jag vet att hon är Fremskrittspartiets ledare i Norge och hon har stora inbjudande lökar. Tror att hon är ständig singel. Vad kan sägas om denna partiledare, är hon bra på det hon gör?
Citera
2018-10-08, 17:36
  #2
Medlem
geir44s avatar
Det sägs att hon är lesbisk. Vet någon något mera, så berätta gärna.

Hon är också Bilderbergare och har svekit alla som röstat på Fremskrittspartiet. Dom har uppgivit all sin politik i regjering och lograr som hundar för Erna Solberg.
Citera
2018-10-08, 17:43
  #3
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geir44
Det sägs att hon är lesbisk. Vet någon något mera, så berätta gärna.

Hon stod praktiskt talat precis brevid mig under en "Alice in Chains" konsert før ca 10 år sedan på Rockefeller i Oslo. Stod en snubbe brevid henne (typ bodybuilder stuket), och det var mera æn vænnskap..
Citera
2018-10-08, 17:46
  #4
Avstängd
Edmontons avatar
Siv er inte lesbisk men håller på att bli gammal. Hon har stora rynkor under näsan och rumpan är snart lika stor som Ernas.
Citera
2018-10-08, 18:05
  #5
Medlem
geir44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edmonton
Siv er inte lesbisk men håller på att bli gammal. Hon har stora rynkor under näsan och rumpan är snart lika stor som Ernas.


Som Ernas? Det är väl inte möjligt att klara av.
Citera
2018-10-08, 20:37
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Det finns inte en enda tråd om henne. Jag vet att hon är Fremskrittspartiets ledare i Norge och hon har stora inbjudande lökar. Tror att hon är ständig singel. Vad kan sägas om denna partiledare, är hon bra på det hon gör?

Hon är en "Jag vill inte betala"-liberal. Så detta är Norges "motsvarighet" till SD dividerat med 1000.

Norska nationalister måste vara det klenaste någonsin.

Det enda jag vet som är bra med Siv Jensen är att hon talar bra norska! Inte något mummlande eller hittepåord som de flesta norrmän brukar ha.
__________________
Senast redigerad av G.Zamani 2018-10-08 kl. 20:39.
Citera
2018-10-08, 22:43
  #7
Medlem
geir44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.Zamani
Hon är en "Jag vill inte betala"-liberal. Så detta är Norges "motsvarighet" till SD dividerat med 1000.

Norska nationalister måste vara det klenaste någonsin.

Det enda jag vet som är bra med Siv Jensen är att hon talar bra norska! Inte något mummlande eller hittepåord som de flesta norrmän brukar ha.

mumlande hittepåord?

Du måste lära dig norska först......
Citera
2018-10-08, 23:07
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geir44
mumlande hittepåord?

Du måste lära dig norska först......

Det är allmänt känt att ordet "Jag" kan uttalas och skrivas på flera olika sätt i Norge.
Citera
2018-10-08, 23:47
  #9
Moderator
Strix m/94s avatar
Av lätt insedda skäl är detta inte en tråd för Politik: Inrikes. Den förflyttas således till Politik: Utrikes där man får bestämma om den skall få överleva.

PI/Politiker -> PU

Strix/Mod
Citera
2021-02-18, 18:42
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Det finns inte en enda tråd om henne. Jag vet att hon är Fremskrittspartiets ledare i Norge och hon har stora inbjudande lökar. Tror att hon är ständig singel. Vad kan sägas om denna partiledare, är hon bra på det hon gör?


Efter att Siv Jensen kört ned Frp långt under 10% så har hon beslutat avgå. Siv Jensen har ju alltid haft ett stort handikapp, hon måste ju ständigt se till att hålla sina miljardärsvänner nöjda, nya partiledare i Frp behöver inte göra det, utan kan köra populistpolitiken fullt ut
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback