Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-04, 16:11
  #1
Medlem
Kongruensbojds avatar
En spelevink som enligt podcasten NHL-timmen efterlyst en egen tråd på Flashback (grattis!) -- vad vet ni om honom?

Bor i Los Angeles och har förmodligen ett av de glassigare jobben på planeten; att glo hockey och sen skriva några rader för Viasatsport.se samt medverka i en helt ok podcast, nämnda NHL-timmen. Möjligtvis gör han lite mer än så (säkerligen).

Från Ö-vik och hockeyfrälst. Det får mig att fundera på om han haft ihop det med någon namnkunnig spelares lillasyrra.

Allt skvaller är välkommet!

Twitter: https://twitter.com/lindquistik
Citera
2015-12-04, 17:30
  #2
Medlem
Bluekeepers avatar
Duktig och påläst och framför allt nyanserad. Ingen fanatiker utan realistiska rapporter.

Följt på twitter ett tag och gillar det han skriver. (tyvärr för TS )
Citera
2015-12-05, 01:37
  #3
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluekeeper
Följt på twitter ett tag och gillar det han skriver. (tyvärr för TS )

Alls inte. Men jag måste ju blidka användarna på Flashback också, inte bara huvudpersonen som eftersökt en egen tråd här.

Så vilka i Modos damlag har han lägrat och flugit över till LA?
Citera
2015-12-05, 07:25
  #4
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Alls inte. Men jag måste ju blidka användarna på Flashback också, inte bara huvudpersonen som eftersökt en egen tråd här.

vilka i Modos damlag har han lägrat och flugit över till LA?

Med risk för att vara en vit, kränkande och heterofil man... hur stor andel av kissemissarna i damlaget gillar klubba? Eller är Lindqvist så charmig och spännande att han kan få dem att byta klubb?
Citera
2015-12-06, 23:45
  #5
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Med risk för att vara en vit, kränkande och heterofil man... hur stor andel av kissemissarna i damlaget gillar klubba? Eller är Lindqvist så charmig och spännande att han kan få dem att byta klubb?

Kissemissar gillar klubba. Tomcats gillar puck.

Lågt räknat borde minst 50% av damerna i ett svenskt hockeylag vara hetero.

Inget skvaller om karln än? Stackars honom.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback