Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-01-19, 14:54
  #13
Medlem
MartinStLouiss avatar
Dagens tidningar är ju svindyra och det är nästan för mycket reklam i dem. Men jag antar att de säljer rätt bra ändå med tanke på att det ändå finns rätt många olika tidningar o välja på.
Citera
2016-02-29, 19:08
  #14
Medlem
Andy85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
De flesta var inplastade med tillhörande VHS i. Haha tider det.

Good ol days
Citera
2016-02-29, 19:21
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theodoore
Väldigt olika, beroende på vilka tidningar man väljer att införskaffa.

Lektyr, FIB Aktuellt, Aktuell Rapport, Cats, Dax Privat och den lite nyare Babes ser ut som svenska porrtidningar nästan alltid sett ut. Vanliga repotage, månades tjej som gör någon sorts intervju, massa reklam med olika telefonnummer att ringa, några sexiga påhittade noveller och vissa har kontaktannonser (FIB och Aktuell Rapport).

Har helt (nästan) gått ifrån dessa svenska sedan de började med den DVDn som följer med. Priser närmare 200 kr bara för att de lägger med en DVD? Vill jag se porrfilm så ser jag ju det på diverse sajter. Jag köper tidningar för tidningens skull.

Kan tipsa om de engelska tidningarna, Mayfair och Men Only är fina. Bara tjejer då de fortfarande har censur på könsorgan som möts. De får dock visa fittor och så. Mycket bra bilder, ofta ganska snygga modeller också.

Amerikanska Penthouse och Hustler funkar också. Lite grövre med mer samlagsbilder och cumshots osv.

Men Only minns jag från ungdomens "glada dagar." Mycket bra tidskrift, prenumererade till och med på den ett tag. Satte lite silverkant på tillvaron de dagar den damp ned
Trevligt att den fortfarande saluförs.
Citera
2016-03-19, 11:08
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theodoore
Väldigt olika, beroende på vilka tidningar man väljer att införskaffa.

Lektyr, FIB Aktuellt, Aktuell Rapport, Cats, Dax Privat och den lite nyare Babes ser ut som svenska porrtidningar nästan alltid sett ut. Vanliga repotage, månades tjej som gör någon sorts intervju, massa reklam med olika telefonnummer att ringa, några sexiga påhittade noveller och vissa har kontaktannonser (FIB och Aktuell Rapport).

Har helt (nästan) gått ifrån dessa svenska sedan de började med den DVDn som följer med. Priser närmare 200 kr bara för att de lägger med en DVD? Vill jag se porrfilm så ser jag ju det på diverse sajter. Jag köper tidningar för tidningens skull.

Kan tipsa om de engelska tidningarna, Mayfair och Men Only är fina. Bara tjejer då de fortfarande har censur på könsorgan som möts. De får dock visa fittor och så. Mycket bra bilder, ofta ganska snygga modeller också.

Amerikanska Penthouse och Hustler funkar också. Lite grövre med mer samlagsbilder och cumshots osv.

Det verkar ju som om Mike Beck driver alla de svenska porrtidningarna nu, han är ju ansvarig utgivare för alla. Och skriver istortsett alla "artiklar" själv, undra vad som skulle hända om han blev sjuk en månad Själv gillar jag porrtidningar, de känns retro. Dock är nuvarande svenska inget att hänga i julgranen direkt. Man kanske skulle försöka hitta en kasse på loppis
De amerikanska är dock helt ok, typ Club och Swank. Finns online för den ekonomiske.
Citera
2017-07-06, 15:33
  #17
Medlem
KingKongFives avatar
Varför censurerar man egentligen bröstvårtor på omslagen till porrtidningar i Sverige år 2017? Köpte i ett plötsligt infall av nyfikenhet och nostalgi en FIB-Aktuellt. Senast det begav sig var det fortfarande 90-tal och jag var nog 16 eller 17 år. Sedan dess har jag inte alls följt med i hur porrtidningsbranchen utvecklats så bröstvårtecensur är kanske inte en helt ny företeelse. Blev faktiskt helt förbluffad över att man täckt över omslagsmodellens bröstvårtor med vita stjärnor och tycker det förtar mycket av porrtidningsestetiken. Har googlat men inte blivit klokare, så kanske någon på Flashback vet?
Citera
2017-07-07, 01:55
  #18
Medlem
Ihavenonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingKongFive
Varför censurerar man egentligen bröstvårtor på omslagen till porrtidningar i Sverige år 2017? Köpte i ett plötsligt infall av nyfikenhet och nostalgi en FIB-Aktuellt. Senast det begav sig var det fortfarande 90-tal och jag var nog 16 eller 17 år. Sedan dess har jag inte alls följt med i hur porrtidningsbranchen utvecklats så bröstvårtecensur är kanske inte en helt ny företeelse. Blev faktiskt helt förbluffad över att man täckt över omslagsmodellens bröstvårtor med vita stjärnor och tycker det förtar mycket av porrtidningsestetiken. Har googlat men inte blivit klokare, så kanske någon på Flashback vet?
Förmodligen för att man inte ska få nåt gratis om man ser tidningen utan att köpa den.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback