Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-29, 01:35
  #169
Medlem
blonda och lite mulliga
Citera
2016-02-29, 01:43
  #170
Medlem
pedobear84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomnigR
För att fattiga tjejer inte har råd att göra sig snygga. Vet du hur dyrt smink och hår är? Är one in a million som vore knullduglig ifall dom var osminkade, oklippa och gick runt i kläder från myrorna (ja, typ som SD-kvinnorna ser ut)

De kanske ser skabbiga ut, men de har då nått innanför pannbenet iaf.
Du vet väl att det är insidan som räknas?
Citera
2016-02-29, 10:04
  #171
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brad-Pitt
Det är genetiken som är det som spelar roll om man är snygg eller ful. En ful tjej med smink kommer fortfarande vara ful.

Självklart är det så. Sminket gör inte kvinnan. Tror man nåt annat lever man långt från kvinnorna.
Citera
2016-02-29, 10:12
  #172
Medlem
vigillarfittas avatar
Min fru är snygg. Hon röstar på SD. Hon har fina fötter.
Citera
2016-03-02, 16:37
  #173
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomnigR
För de är white trash. Har du sett något cigarettrökande, överviktigt, ÖoBhandlande, dampungar having ass socfall som ser bra ut?

/Niggern

Nej men jag har sett många SD-kvinnor som ser bra ut.

Du ger verkligen skäl för ditt namn, Niggern. Du är ingen neger utan en nigger. En sådan som framgångsrika negrer vill komma bort ifrån.
Citera
2016-05-21, 05:44
  #174
Medlem
tatars avatar
Hahaha! Vilken USEL "retorik"! Du är verkligen USEL, på det här! BUUU! 👎👎👎
Citera
2016-05-27, 10:44
  #175
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tatar
Hahaha! Vilken USEL "retorik"! Du är verkligen USEL, på det här! BUUU! 👎👎👎

Va?
Citera
2016-06-11, 15:02
  #176
Medlem
De kvinnor jag känner som röstar på SD är överklass och modellklass.
Citera
2018-03-21, 22:01
  #177
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Bild från en debatt på en gymnasieskola mellan ungdomsförbunden. Tjejen i mitten är från Ungsvenskarna och är förstås snyggare än hon från CUF. (Varför den testikellösa hippien från Unga feminister får vara med förstår jag inte, då Feministiskt iniativ inte sitter i riksdagen, och aldrig kommer sitta i riksdagen)

https://pbs.twimg.com/media/DQdir44U8AAS4nh.jpg
Citera
2018-06-22, 19:02
  #178
Medlem
Adelaides avatar
De flesta tjejer som röstar på SD är tydligen blonda och söta enligt mina observationer.

Tjejerna som röstar på F! däremot är feta, kortklippta, piercade och fula.
Citera
2018-06-26, 11:23
  #179
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
De flesta tjejer som röstar på SD är tydligen blonda och söta enligt mina observationer.

Tjejerna som röstar på F! däremot är feta, kortklippta, piercade och fula.


Men den som talas mest om av SD killar var fet....

Och den som var blond skrevs det en massa elakt om
Citera
2018-06-27, 13:41
  #180
Medlem
IMBILDENs avatar
Intressanta kommentarer.

Slående där också att de som är mest emot SD är det av officiell anledning för att de tycker att alla människor är lika mycket värda. Det ska inte finnas någon skillnad mellan människor. Det finns bara en ras. Man ska inte hysa några fördomar etc.

Sedan går man ut och pläderar för att alla kvinnor som röstar på SD är feta, fula, obildade, you name it...

Än mer intressant blir det ju när man betänker att SD numera är stark kandidat på att bli det allra största riksdagspartiet vid valet som sker nu höst. Finns det så många fula kvinnor?

Läste någonstans att väljarstödet för SD är 4 gånger större än för S på Östermalm i Stockholm. Vad har då hänt med Östermalm? Har det blivit totalt invaderat av överviktiga kedjerökande bonnmoror utan gymnasiekompetens som lever på bidrag?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback