Det är ett annat hus, lite längre ner på gatan, 5B, men jag ser 10C från mitt köksfönster. Gick förbi tidigare idag också, glaskross på marken nedanför.
Citat:
Var bor du?
Det kanske är lite naivt att tro att ingen annan klippanbo skulle titta in på Flashback när de hörde om morden, men man blir ju nyfiken.Jag tycker dock inte att Åbygatan är särskilt stökig. Jag hör det från folk hela tiden, och en lärare min flickvän hade hade sagt att det bara bor en massa nazister här, vilket är något komiskt med tanke på att det vimlar av kulturberikare idag och inte mycket mer.
Jag tror att det är mycket gammal skit som ligger kvar i det allmänna medvetandet. Sen är det ju helt sant att även om det inte är fullt så illa som det låter på många som, så finns det ju definitivt trevligare gator i Klippan, om man säger så.
Citat:
Ingen för mig känd människa. Skulle inte förvåna mig om det blir den vanliga historian om "Han som var så snäll..." och "..han hade hela livet framför sig och var på väg ut ur skiten". Jag sätter mina pengar på att det är droger involverade på en eller annan vänster.
Det måste vara något fel på mig. Min flickvän är jätteskärrad över att det hände ett mord på andra sidan gatan. Själv är jag mest nyfiken och vill veta mer. Oavsett vad så kan vi ju utgå från att det hela är en tragisk historia.