Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-07-05, 09:26
  #25
Medlem
Albusdlxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qbit
Precis, who's next?

Den dagen vi börjar förbjuda och kriminalisera böcker, idéer, åsikter etc, anser jag att samhället har sålt sin själ och börjar sin farliga vandring på det sluttande planet mot ett totalitärt samhälle. För att parafrasera Benjamin Franklin: Den som säljer sin frihet för att få trygghet kommer att förlora både och.

Exakt. Tyvärr närmar vi oss med stormsteg. Hela den politiska sfären handlar ju i dagsläget om att helt och hållet stänga ute opopulära åsikter. Alternativ media är stämplad med ett varsitt hakkors medan etablissemanget hävdar sin politiska affilliation i samma mening som dom kallar sig själva obundna.
Citera
2018-07-06, 19:37
  #26
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Nä forbjud inte-men se till att den också utges som toapappersrulle.
Citera
2018-07-06, 23:57
  #27
Medlem
gersmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandorak
Har läst den hemska skriften nu för 3 gg , från pärm till pärm.
Det är en hatpamflett i paritet med Hitlers Mein Kampf, sida upp å ner basuneras hatet ut mot de sk "otrogna fähundarna". Ingen Förlåtelse, eller Fred proklameras, som typ i Nya Testamentet, man accepterar EJ heller Jesus Kristus som Guds Son.

Islam och Koranen är en Hatets religion, Koranen passar bättre att torka sig med i stjärten.
Ord som "Allaho Akbar" - Gud är stor, är i paritet med nazismens "Sieg Heil, Heil Hitler".
Många terrordåd har öppnats genom att uttala den hemska frasen "Allaho Akbar"

Andra läskigheter i det blivande Dasspappret är "må dom brinna i den Eviga Elden - Ugnen"

Vad är således en sk Otrogen ???
Koranen kom till ca 600 e Kristus, och avspeglar dom tuffa ökenfolkens vardag.
Man har fastnat i dåtidens fakta, att man typ ej kunde tvätta penis pga vattenbrist å då införde manlig omskärelse, för att ej åka på peniscancer, Ngt som idag EJ längre är relevant.
Lixom att det när det begav sig så blev lättare gris-kött härsket och dåligt i ökenvärmen.
Hallall -slakten är ett obeskrivligt djurplågeri, en tvångstanke Araberna odlar, för att de tror att köttet blir sämre med bedöv-medel.

Slöjjtvånget är för att araben är primitiv i sin sex-drift och då om hen får se en vacker tjejj i former, så kan han ej hålla sig, utan våldtar.

Profeten muhammed förespråkar haschrökning, alkoholen passar ej in i arabens temperament, hellre röker man brass, tuggar kath och/eller skjuter i sig heroin !

Eloge för dom sekulära muhammedanerna som super, dricker öl och ej bär slöjja.
Vad jag återstår att ta reda på vilja veta är, hurdan är den arabiska mannnen och kvinnan i sängen,
och varför är homofilism så pass utbredd i den islamska kultursfären ? Och även analsex överrepresenterat, ps jag skulle vilja ligga med en islamsk kvinna !

Profeten muhammed får anses ha varit sinnesrubbad , som hellre borde ha låsts in på en sluten psykavdelning, om hen överhuvudtaget har existerat.

Jag kan dock tänka mig ompröva mina åsikter om ngt motsatt kommer i dagen,
tack för Ordet ! Kanske sufism ?

Er Pandorak
Nja, det där med omskärelse verkar vara ett gammalt slavtecken. Faraoner räknade vunna slag efter dödade, tillfångatagna och omskurna fiender. Skall forska vidare i det.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback