Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-25, 18:36
  #121
Medlem
Googlas avatar
Någon som testat handla från denna sida?

https://www.buyhempcbdoil.com/shop/c...veryday-drops/

Dem hade Charlottes web i en flaska där och så har dem massa fler cbd produkter såsom godis, plåster, tuggumi, dabs osv. Dem shippar till sveden ialf
Citera
2017-01-26, 10:01
  #122
Medlem
Commodores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Googla
Blir knepigt, dem kommer nog direkt koppla dig till en "knarkare"

Satsa på den THC fria, köp hem THC tester och pinka på dem och se om de ger utslag.


https://www.nordicmedcan.se/butik__t...oslig-thc-fri/

https://www.nordicmedcan.se/butik__t...oslig-thc-fri/

Känns dock meningslöst att köra helt THC-fri då man går miste om ca 100 andra ämnen i processen. Eller hur ser ni på det?
Citera
2017-01-26, 14:34
  #123
Medlem
Observerads avatar
Har tagit CDB-kapslar i över en vecka nu. Började med 1 första dagarna och kör nu 2. Märker ingen som helst skillnad än förutom att jag är mer lättirriterad enligt folk i min närhet.
Citera
2017-01-26, 21:12
  #124
Medlem
Googlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Commodore
Känns dock meningslöst att köra helt THC-fri då man går miste om ca 100 andra ämnen i processen. Eller hur ser ni på det?

Många upplever thc-fria vattenlösliga som väldigt potent

Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Har tagit CDB-kapslar i över en vecka nu. Började med 1 första dagarna och kör nu 2. Märker ingen som helst skillnad än förutom att jag är mer lättirriterad enligt folk i min närhet.
Kan ta några veckor, å andra sidan är scandinavianhemps(cbdolja.coms) olja lite svagare än nordicmedcan, nordicmedcan fick jag god effekt av
Citera
2017-01-26, 22:27
  #125
Medlem
Commodores avatar
Nu tänker jag mest på nordicmedcan som har e-juice som man kan puffa. Kan den användas för lugnande effekt vid behov? I så fall hur mycket behöver man puffa och hur långt tid tar det att få effekt? Ägaren till nmc påstår att det är möjligt. Någon som håller med?
Citera
2017-01-26, 22:39
  #126
Medlem
Observerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Googla
Kan ta några veckor, å andra sidan är scandinavianhemps(cbdolja.coms) olja lite svagare än nordicmedcan, nordicmedcan fick jag god effekt av

Jo, avvisar absolut inte det än. Får se de kommande veckorna. Bra att veta det där med skillnad på styrka, ska checka på eventuella alternativ.
Citera
2017-01-28, 00:15
  #127
Medlem
Googlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Commodore
Nu tänker jag mest på nordicmedcan som har e-juice som man kan puffa. Kan den användas för lugnande effekt vid behov? I så fall hur mycket behöver man puffa och hur långt tid tar det att få effekt? Ägaren till nmc påstår att det är möjligt. Någon som håller med?

Med tanke på administrationsvägen bör det ta från 5-10min innan du får effekt som varar ungefär 30-60 minuter. Jag har inte testat puffat cbd själv men läst om de som känner sig lugnare och minskad ångest. Hur mycket är svårt att säga, du fyller hela tanken med cbd e-juice och du kan ju testa dig fram lite med styrkan i vapen och antal bloss. Finns en video på nordicmedcans hemsida lite om vaping
Citera
2017-02-01, 15:24
  #128
Medlem
letspanics avatar
Köpte CBD för en månad sedan och har rökt det lite då och då sedan dess. Tycker det fungerar riktigt bra, blir på bra humör och även mer aktiv.
Citera
2017-02-02, 14:22
  #129
Medlem
Commodores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letspanic
Köpte CBD för en månad sedan och har rökt det lite då och då sedan dess. Tycker det fungerar riktigt bra, blir på bra humör och även mer aktiv.

Rökt?
Citera
2017-02-02, 15:50
  #130
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Commodore
Rökt?

Droppar det i hemmarullade cigaretter.
Citera
2017-02-02, 16:05
  #131
Medlem
Commodores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letspanic
Droppar det i hemmarullade cigaretter.

Trevlig det var nytt för mig
Citera
2017-02-02, 17:16
  #132
Avstängd
snuttiss avatar
Hjälper cbd mot ångest? Sömn/Insomnia?

Lugnar 5-10 droppar 10% cbd olja om man druckit en kaffe på kvällen och har svårt att somna?
Citera
cbd

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback