Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-05-02, 11:37
  #25
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlamo

Efter det så hade de en lite larvig kultur där man ska hålla på som invandrare och "vi avslutar alltid med att hälsa på alla" och så ska man hälsa och krama varenda snubbe på stället, även om man bara tränade med en. Störtlöjligt beteende.
Att krama kanske är att ta i men jag har aldrig varit på en klubb där man inte tackat allihopa efter passet, oavsett om man tränat tillsammans eller inte.
Citera
2017-05-02, 19:46
  #26
Medlem
TheAlamos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Att krama kanske är att ta i men jag har aldrig varit på en klubb där man inte tackat allihopa efter passet, oavsett om man tränat tillsammans eller inte.
Nu har jag inte varit på många ställen men jag gillar inte att tacka folk jag inte ens sett tidigare. När jag körde grekisk romersk brottning tidigare så var kulturen att skaka hand med alla så fort man sågs. Ganska intressant med alla olika kulturer i olika organisationer men ganska löjligt tycker jag det är personligen. Även om jag anpassar mig så klart.
Citera
2017-05-08, 18:48
  #27
Medlem
Gustavson får barn snart, han har match i slutet av månaden.
Undrar vart fokus ligger? Blir inte förvånad om han blir rå golvad.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback