Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-11-30, 22:49
  #13
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bushtucker
Jaja.. Vad gäller karatenissen i Vborg har jag bara ifrågasatt varför han inte identifierats och kunnat gripas..Jag har inte hävdat att händelsen inte inträffat.

Det här fallet med den fulla kvinnan har jag bara manat till viss försiktighet i gissningarna.. Det KAN ju ibland vara så att även fyllon, knarkare och t.om ziggar talar sanning..
Äsch, hon såg väl ut som fan när snuten kom och plockade henne. De tröttnade väl på hennes starkölshistorier och låste in henne i cell.

Är hon påslagen så har hon väl fightats med något annat fyllo, det kan man ju inte ödsla myndighetsresurser på. Gamla snälla tanter som är ute och rastar lilla knähunden kl. 10 på förmiddagen och blir slagna av en galning är en helt annan femma.

Fatta vad abstinent hon kommer vara efter ett dygn i den där tillnyktringscellen. Det blir stora darren och sen full fart till systemet för att köpa en Rosita och tre starköl.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback