Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-30, 18:20
  #1
Medlem
Tja, Har haft min prins Albert i cirka 3-4 månader nu. 3.2 mm

Knullade efter cirka 3 veckor första gången (med kondom) och det gjorde ont som fan att trycka in den i fittan. Väl där inne var det lugnt.

Nu har det gått 3 månader sen jag knullat (alltså inte knullat med den mer än 1 gång, tror jag).

Igårkväll/morgon fick jag ligga. första knullet gick bra. Inget problem med att trycka in eller liknande.

30 min senare blev det åka av igen. Då gjorde det ont som fan att trycka in det, men jag höll ut och samlaget blev lyckat ändå.

Nu på morgonen blev det såklart (suck...) knulla igen. Då gjorde det minst lika ont. Ville till och med avbryta men tjejen insisterade.


Nu till frågan!

Försvinner detta? annars drar jag ut ringen.
Citera
2015-11-30, 18:38
  #2
Avstängd
Barnknullares avatar
Självklart kommer det göra permanent ont. Tänk dig själv att dra och slita i ett örhänge, spelar ingen roll om det suttit i i 5 minuter eller 5 år.
Citera
2015-11-30, 18:42
  #3
Medlem
Talar du av erfarenhet av just PA eller antar du?
Citera
2015-11-30, 18:43
  #4
Medlem
varför skaffar man ens sådana piercingar? skönare för tjejen eller vad? låter helt ovärt
Citera
2015-11-30, 18:47
  #5
Medlem
Jag skaffade en pga, jag ville visa hur dum i huvudet jag är.

Nu när jag har den så har det blivit till en smått religiös upplevelse. Orgasmen blir MYCKET kraftigare för mig.

Tjejer reagerar olika, vissa gillar, nån har tyckt det gjort ont, en annan inte ens märkt.

Har faktiskt piercat kuken två gånger, och jag tog bort min förra just pga denna "oknullbarhet"

Anledningen varför jag gjorde om piercingen är för att den ser så jäkla bra ut med den. Man är liksom ett snäpp bättre än alla människor på hela jorden utan gentila-piercingar
Citera
2015-11-30, 21:06
  #6
Medlem
Stippleworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrDenden
Jag skaffade en pga, jag ville visa hur dum i huvudet jag är.

Nu när jag har den så har det blivit till en smått religiös upplevelse. Orgasmen blir MYCKET kraftigare för mig.

Tjejer reagerar olika, vissa gillar, nån har tyckt det gjort ont, en annan inte ens märkt.

Har faktiskt piercat kuken två gånger, och jag tog bort min förra just pga denna "oknullbarhet"

Anledningen varför jag gjorde om piercingen är för att den ser så jäkla bra ut med den. Man är liksom ett snäpp bättre än alla människor på hela jorden utan gentila-piercingar

Låter ju troligt att orgasmen blir bättre efter du skär av några nerver.

Nej, du är inte snäppet bättre än andra, däremot snäppet mer degenerativ.
Citera
2015-11-30, 21:43
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrDenden
Nu på morgonen blev det såklart (suck...) knulla igen. Då gjorde det minst lika ont. Ville till och med avbryta men tjejen insisterade.
Alltså är din tjej sadist, bryr hon sig inte om att det gör ont på dig?
Citera
2015-11-30, 22:40
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stippleworth
Låter ju troligt att orgasmen blir bättre efter du skär av några nerver.

Nej, du är inte snäppet bättre än andra, däremot snäppet mer degenerativ.

Du tror att det finns nerver i utkanten av ollonet? Det är bara " Kött"

Och ja orgasmen blir intensivare eftersom piercingen går genom urinröret. När klimax nås stramar det till i hela kuken och ringen gör att det "kittlas" i urinröret = kraftigare orgasm.

Eftersom du faktiskt inte ens har en Prins albert så känns det konstigt att du försöker motbevisa mig

Det är därför T. ex "Dickplugs" existerar. Dock har jag inte testat en sådan
__________________
Senast redigerad av DrDenden 2015-11-30 kl. 22:44.
Citera
2015-11-30, 22:42
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Alltså är din tjej sadist, bryr hon sig inte om att det gör ont på dig?

Hon kan mycket väl vara sadist.

Bara träffat henne två gånger så självklart blev jag tvungen att leverera.

ONT:

Ingen som känner sig manad att svara på frågan som tråden handlar om?
Citera
2015-12-02, 09:13
  #10
Medlem
MisterToms avatar
Man kan också fundera över om placeringen är rätt och om du har rätt smycke i. Du kan alltid prova med en segmentring (så att du slipper exempelvis en kula som ger ökat tryck) och att den ska sitta tight (inte för tight givetvis).
Citera
2015-12-03, 00:45
  #11
Medlem
m.i.t.s avatar
hej har haft PA i över 10år allt mellan 3,2-6,0 . 3,2 kan vara lite litet prova o töja upp till 4,0 så går nog smärtan bort , kan också bero på hur duktig piercaren är att sätta den rätt ,tog ur min utomlands
och hålet drogihop sig.... ngt. år senare gick jag till en annan piercare o tryckte en ny han ville ej trycka i samma hål pga. broskbildningen den nya blev ej bra, problem med urinlekage kändes inte lika bra som första. smärtan kan kanske bero på hur stor diameter du har själv tycker jag 10-12mm är bäst
använder helst hästskoform med 2 kulor ,stimulerar tjejerna dubbelt med 2 kulor lycka till !!!!
Citera
2017-12-19, 11:12
  #12
Medlem
berlinlondons avatar
Jag har en PA på 3,2mm tjocklek och 12 mm i omkrets. Min tjej var lite skeptisk till piercingen innan vi haft sex men märkte att den var dunderskön.

Jag får inte ont av att ha sex. Tvärt om! Jag håller med ovanstående kommentarer om att stimulansen man själv får av piercingen är superskön. Rekommenderar!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback