Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-01, 18:14
  #757
Medlem
Custom_mades avatar
Min tjej tycker samma som dig, jag med!

De kan inte bete sig, men det är inte bara männen, när jag varit ut i t.ex. Västerås, har invandrartjejerna betett sig otroligt illa! Snor stolar, käftar och viskar om folk, är allmänt välkomnande.
Citera
2018-10-01, 18:34
  #758
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aldorno
Eftersom majoriteten av de svenska tjejerna föredrar invandrare vilket araberna och negrerna vet om har de ett stort självförtroende när det kommer till svenska tjejer. De vet ju liksom att 9 gånger av 10 slutar det med att de brädar den svenska killen och att de får smaka på blond mutta under natten.

De få svenska tjejer som föredrar svenskar är så få att de knappast avskräcker blattarna från att pröva att ragga på alla svenska tjejer de ser.

Är det därför ni alltid går ensamma? För att de har så stor framgång.
Du var mig en lustig valp.
Det kanske finns någon procent bland blattar som har stor framgång men majoriteten av blatteriet har det inte. Därav den stora frustrationen, koranen har återigen visat sig ljuga för sina följare.
Men istället för att förkasta koranen så försöker man igen, "allah ljuger nog inte den här gången", "allah ville bara inte att jag skulle vara med den kvinnan", "allah vill mig väl" ...

Dessutom är de som gillar negrer och araber skadat gods, inavel precis som de varelser den inavlade föredrar. Märks även de gånger de får avkomma, riktigt efterblivna cp barn.
Citera
2018-10-03, 11:48
  #759
Medlem
det enda som kommer fungera är att ju längre tiden går o svenne med sitt jobb på data/högskola blir berikad på riktigt -ett rejält kok stryk med nåt okben inslaget så kanske han börjar rösta rätt-eller att hans dotter ligger sönderknullat med ett mena-barn i skrevet o lätt hjärnskadad , allt annat är förgäves
kanske kan det gå om han tappar sitt 45000 kr jobb o blir utsparkat från sitt belånade hus

Arma sverige
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback